Angajatii bancilor pierd prea mult timp cu treburi administrative
Data publicarii: 07-11-2008 | Finante-BanciO treime din timpul de lucru al angajatilor bancilor private este consumat cu treburi administrative, potrivit unui sondaj realizat de DowJones Wealth Bulletin si firma de consultanta SEI.
34% din executivii bancilor chestionate au declarat ca angajatii lor pierd cea mai mare parte a timpului in realizarea unor activitati de administrare. Doar 29% au spus ca timpul salariatilor este ocupat cu sfatuirea clientilor, iar 20% cu treburi contabile si alocare de fonduri.
"Rezultatele acestui sondaj arata ca o mare parte a directorilor de banci sunt ingrijorati de impartirea deficitara a timpului, ei preferand ca accentul sa fie pus mai degraba pe clienti si nu pe treburile interne ale bancii", spune Brandon Sharrett, manager al SEI pentru Europa.
Martin O'Hare, directorul companiei de consultanta SG Hamros, crede ca actuala criza financiara va determina bancile sa isi regandeasca modul de alocare al timpului. "Nivelul de comunicare cu clientul va creste in mod sigur, ca urmare a nevoii acestuia de mai multa informatie si necesitatii ca bancile sa isi recastige credibilitatea."
Participantilor la studiu li s-a cerut, de asemenea, sa mentioneze care sunt cele mai importante lucruri pentru derularea cu succes a afacerilor bancii. Cei mai multi, 40%, au numit ofertele diferite fata de cele ale bancilor concurente. Alte raspunsuri au vizat managementul riscului sau atragerea unui personal experimentat.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani