10.000 de euro + TVA, ora electorala senzationala
Data publicarii: 05-11-2008 | MediaDan Diaconescu: "Ma astept sa incasam cam un milion de euro pana la sfarsitul campaniei". Legea da dreptul televiziunilor sa stabileasca un tarif unic pentru candidati. "Noi voiam sa luam mai mult de la cei bogati si mai putin de la saraci" spune Diaconescu, anuntand ca grila e deja plina. Pentru aparitiile in prime-time, la emisiunea Dan Diaconescu Direct, tariful este de 10.000 de euro pe ora. Publicitate electorala va exista si la Taraf TV si Etno TV. Cum posturile muzicale se adreseaza "ruralului disciplinat", potrivit actionarului Silviu Prigoana, tarifele sunt "populare": 5.000 de euro ora de emisie, cu 5 spoturi publicitare incluse. Chiar si candidatul Prigoana isi va plati aparitiile la televiziunea sa.
Si B1 va avea in grila emisiuni cu candidati, dar acestea nu vor fi gazduite decat sporadic in emisiunea Nasul. Radu Moraru spune ca pierde cu politicienii rating si bani din publicitate: "Pe mine chiar ma deranjeaza campania asta electorala". Tarifele aplicate de Antena 3 nu au fost facute, deocamdata, publice. Pro Tv anunta ca nu va percepe taxa pentru emisiunile electorale. UDMR se plange ca o televiziune de stiri i-a cerut 3,5 mil. euro pe "un pachet" de aparitii electorale.
Tarife pentru toti
Doar 10.000 euro plus TVA, ora in prime-time, sub umbrela Dan Diaconescu Direct. 1.500 de euro plus TVA ora la matineul Zori de zi; 5.000 plus TVA ora de dupa-amiaza, la Se intampla acum. 4.000 plus TVA la Cafeneaua politica, de luni pana joi, in intervalul 18-19. Toate, la acelasi OTV. 5.000 de euro, ora la Taraf TV si surata lui Etno, cu 5 spoturi publicitare incluse.
Acestea sunt tarifele anuntate ieri de oamenii acestor televiziuni, pentru prezenta in emisiunile electorale a pretendentilor la un fotoliu de parlamentar. Conform legii, fiecare post comercial este obligat sa stabileasca un pret fix, pentru toate formatiunile interesate, "pe unitate de timp si emisiune". Aceasta regula nu e de natura sa-l entuziasmeze pe Dan Diaconescu: "Noi voiam sa luam mai mult de la cei bogati si mai putin de la saraci. Dar in Romania sunt aceleasi tarife pentru toti, e comunism in capitalism". Chiar si asa, patronul de la OTV si-a ocupat deja intreaga luna de campanie: "Am vandut de mult, aproape tot. In ultima saptamana, vom avea 6-8 ore de emisiuni electorale pe zi.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice