Card cu diamant incrustat pentru milionarii din Kazahstan
Data publicarii: 04-11-2008 | DiverseSfidand recesiunea globala si dezastrul facut de criza creditelor pe piata financiara, Kazkommertsbank, o banca din Kazahstan impreuna cu MasterCard, au lansat cardul de credit "Diamond" cu care spera sa atraga milionarii tot mai numerosi din aceasta parte a lumii, scrie cotidianul britanic The Guardian.
Numele cardului nu este doar o figura de stil prin care sa se sublinieze calitatile acestuia. El are o perfecta acoperire in realitate deoarece in centrul sau are un diamant de 0,02 carate. Taxa de administrare va fi de 1.000 dolari pe an, iar limita de depozit de 50.000 dolari.
Numarul cardurilor emise va fi limitat la 1.000, in fiecare luna eliberandu-se 30 de bucati. Oficialii bancii spun ca targetul este format din clientii VIP. Potrivit statisticilor locale, Kazahstanul are 12.000 de milionari la o populatie de 16 milioane.
Fosta republica sovietica are mari zacaminte de minerale si carbuni. In momentul de fata este cel mai mare exportator de uraniu si unul din principalii producatori de diamante.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice