Cum privesc romanii reclamele prin SMS
Data publicarii: 22-10-2008 | MediaRomanii sunt de acord sa primeasca sms-uri publicitare despre concerte si evenimente de divertisment, dar ii enerveaza mesaje electorale sau de la firmele de asigurari. Doar 11% ar accepta sms-uri politice pe telefonul lor si 18% - legate de politele de asigurare. Datele fac parte dintr-un studiu Unlock Research si Evensys, care au dorit sa afle in ce masura sunt romanii interesati de publicitatea prin mobil si in ce conditii ar accepta astfel de mesaje. 98 la suta dintre cei chestionati spun ca ar accepta sa primeasca sms-uri publicitare numai daca li s-ar oferi in schimb servicii nelimitate MMS, 71 la suta ar vrea sa primeasca bani, iar 67 la suta - acces gratuit la internet.
Mesajele reci si formale sunt sterse fara a fi citite
Pana acum, 60% dintre romani spun ca au primit mesaje pe mobil cu reclame ale operatorilor de telefonie mobila sau ale bancilor, insa o treime spun ca nu sunt de acord cu forma in care au fost trimise deoarece sunt seci, distante si prea formale, de aceea le sterg fara a le citi. Serviciile de sms se afla pe locul al doilea in topul utilizarii telefonului mobil. Concluziile studiului: publicitatea prin SMS va creste in urmatorii ani, deoarece telefonul este cel mai apropiat mijloc de comunicare, cu conditia ca forma in care se face reclama sa fie mai atragatoare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii