Cum privesc romanii reclamele prin SMS
Data publicarii: 22-10-2008 | MediaRomanii sunt de acord sa primeasca sms-uri publicitare despre concerte si evenimente de divertisment, dar ii enerveaza mesaje electorale sau de la firmele de asigurari. Doar 11% ar accepta sms-uri politice pe telefonul lor si 18% - legate de politele de asigurare. Datele fac parte dintr-un studiu Unlock Research si Evensys, care au dorit sa afle in ce masura sunt romanii interesati de publicitatea prin mobil si in ce conditii ar accepta astfel de mesaje. 98 la suta dintre cei chestionati spun ca ar accepta sa primeasca sms-uri publicitare numai daca li s-ar oferi in schimb servicii nelimitate MMS, 71 la suta ar vrea sa primeasca bani, iar 67 la suta - acces gratuit la internet.
Mesajele reci si formale sunt sterse fara a fi citite
Pana acum, 60% dintre romani spun ca au primit mesaje pe mobil cu reclame ale operatorilor de telefonie mobila sau ale bancilor, insa o treime spun ca nu sunt de acord cu forma in care au fost trimise deoarece sunt seci, distante si prea formale, de aceea le sterg fara a le citi. Serviciile de sms se afla pe locul al doilea in topul utilizarii telefonului mobil. Concluziile studiului: publicitatea prin SMS va creste in urmatorii ani, deoarece telefonul este cel mai apropiat mijloc de comunicare, cu conditia ca forma in care se face reclama sa fie mai atragatoare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani