Publicitatea bancara nu se sperie de criza mondiala
Data publicarii: 15-10-2008 | MediaCriza financiara internationala nu a afectat campaniile de promovare a produselor si serviciilor bancare din Romania, noteaza Adevarul. E un semn bun pentru piata bancara autohtona, pentru ca in astfel de situatii tulburi, de obicei, clientii publicitari isi reduc (sau isi intrerup) campaniile.
In septembrie au fost difuzate 11.599 de reclame bancare pe televiziuni, cu 6,8% mai mult decat in aceeasi luna a anului trecut. Audienta acestor spoturi, insa, a fost mai mica cu 1,5% fata de cea inregistrata in septembrie 2007. Acest lucru arata erodarea de care sufera, in general, piata tv datorita segmentarii accentuate.
Antena 1 a difuzat cele mai multe spoturi
Pro TV este statia care a livrat cea mai mare audienta pentru spoturile bancare. Cele 737 de reclame difuzate de Pro TV au obtinut 2.279 de puncte de audienta in mediul urban (Gross Rating Point - GRP'30. Un punct de audienta in urban reprezinta 113.740 de persoane). Fata de septembrie 2007, Pro TV a difuzat un volum de reclame pentru banci cu 19,8% mai mic si a livrat o audienta cu 4,2% mai redusa. Antena 1 a difuzat 1.301 spoturi bancare (mai mare decat Pro TV), dar a livrat 1.486 GRP-uri (sub rivalul sau).
Comparativ cu aceeasi luna a anului 2007, Antena 1 a difuzat un volum de reclame mai mare cu 66,4% si a livrat o audienta superioara cu 16,9%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani