Vanzatorii de seifuri, avantajati de criza financiara
Data publicarii: 13-10-2008 | AfaceriNeincrederea in banci devine pe zi ce trece mai mare, determinand foarte multi oameni sa-si inchida conturile si sa isi puna banii in locuri considerate de ei mai sigure. O alternativa o reprezinta seifurile de valori, comerciantii de astfel de produse raportand cresteri cu pana la 40%, potrivit Reuters.
"Oamenii sunt foarte speriati, se tem sa nu-si piarda economiile si se gandesc la solutii mai sigure de pastrare a banilor. Multi cumpara sau isi retrag monedele din aur si le pun in seifuri personale", spune Hugo Gervaise, manager de vanzari la o firma franceza producatoare de seifuri.
Desi guvernatorul bancii centrale franceze, Christian Noyer, a spus ca nu exista o tendinta puternica a populatiei de a-si scoate banii din banca, Solon, principalul producator francez de seifuri cu o vechime de peste 90 de ani pe piata, a raportat o crestere cu 40% a vanzarilor dupa colapsul gigantului american Lehman Brothers.
Cererea este puternica atat pentru seifuri mici, de 30 de cm inaltime, cat si pentru seifuri mari, de 1,8 metri, cu o valoare de aproape 13.000 euro. Reprezentantii firmei spun ca nu exista un singur tip de clienti. Sunt atat directori de companii, cat si oameni simpli, inspaimantati de perspectiva de a-si pierde banii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani