Campania de promovare a imaginii Romaniei in Italia a costat 600.000 euro
Data publicarii: 29-09-2008 | EconomieCampania de promovare a imaginii Romaniei in Italia, intitulata "Piazza de Romania", a costat 600.000 de euro, a declarat directorul general de Comunicare si Diplomatie Publica din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, Oana Marinescu.
"Implementarea proiectului a presupus costuri totale de circa 600.000 euro, 450.000 euro fiind alocati de Guvernul Romaniei si Ministerul Turismului, restul sumei fiind acoperita de sponsorizari private", a precizat reprezentantul MAE.
MAE, in colaborare cu Ministerul roman pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale (MIMMCTPL) deruleaza campania de diplomatie publica destinata promovarii imaginii Romaniei in Italia.
Campania de promovare "Piazza de Romania" consta in desfasurarea de actiuni cultural - artistice, precum si in promovarea destinatiilor turistice autohtone.
Potrivit reprezentantilor MAE, evenimentul va fi "menit sa arate ca lucrurile care ne leaga sunt mult mai importante decat lucrurile care par sa ne separe."
Manifestarile din cadrul campaniei "Piazza di Romania" vor debuta la Milano cu un concert sustinut de Alexandru Balanescu Quartet si de formatia Sistem in data de 29 septembrie, incepand cu ora 19.00, ora locala.
Pe 30 septembrie, in plus fata de evenimentele care au fost prezentate la Torino, orasul unde a debutat campania in Italia, cu teatru de papusi, muzica, dansuri cu etnici romani si italieni, demonstratii de artizanat romanesc, in Piazza del Duomo din Milano va avea loc un spectacol sustinut de Teatrul Masca precum si proiectia publica a filmului "California Dreamin".
Cu ocazia manifestarilor de diplomatie publica sunt desfasurate si actiuni de promovare turistica a Romaniei.
"Participarea MIMMCTPL la aceasta campanie este o continuare fireasca a eforturilor ministerului de a promova destinatia turistica Romania in Italia, incepute la Carnavalul de la Venetia din acest an. Turismul este recunsocut ca fiind un vector de promovare a imaginii unei tari, iar o crestere de 60% a circulatiei turistice dinspre Italia spre Romania in semestrul I al anului 2008 fata de aceeasi perioada a anului 2007 este si rezultatul experientelor de vacante de succes intreprinse deja de turistii italieni in Romania" a declarat Lucia Morariu, Secretar de stat in MIMMCTPL.
Campania de diplomatie publica a debutat la 28 septembrie 2008 la Torino, sub sloganul "Romania: un mondo da scoprire", iar evenimentele se vor desfasura pana in data de 9 octombrie 2008, data summit-ului guvernamental romano-italian.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii