Prima promotie de Executive MBA romani
Data publicarii: 26-09-2008 | HR/Cariere71 de manageri si antreprenori romani au primit diplomele de "manageri globali", dupa doi ani de Executive MBA la Asebuss, noteaza Cotidianul.
Majoritatea celor care au invatat, timp de trei ani, cum sa devina manageri in cadrul MBA-ului romano-american Asebuss sunt deja sefi la locurile lor de munca. Companiile de unde vin, multinationale in cele mai multe cazuri, le achita costurile de peste 20.000 de euro ale programului de master. Ele sunt din domenii diverse: Pfizer Romania, BCR, Raiffeisen, Athenee Palace Hilton, Dacia - Renault, KPMG, Ringier Romania sau Coca-Cola Company.
Programul este un parteneriat cu Kennesaw State University din Atlanta, Georgia, unde romanii s-au pregatit timp de o saptamana. "MBA ofera cursantilor cadrul dezvoltarii unui 'networking' valoros si noi oportunitati de business.
In multe situatii, costurile sunt suportate, integral sau partial, de companiile angajatoare, in general vorbim de companii mari multinationale", spune Marius Lumpan, country manager la D&R Consulting, companie de Executive Search. De multe ori, companiile care platesc cursurile prevad in contract si o perioada de trei-cinci ani, in care cei scoliti trebuie sa ramana fideli firmei.
Marcel Duhaneanu, rectorul Asebuss, a declarat ieri, la ceremonia de absolvire a primei generatii de Executive MBA din tara, ca programul de master "a pus accentul pe componenta globala", creand acel "om de afaceri matur, mai adaptabil, capabil sa fie modelat ca un manager global". In plus, ambasadorul SUA in Romania, Nicholas Taubman, i-a sfatuit pe absolventii imbracati in roba si toca "sa nu se concentreze pe supravietuire", ci sa devina cei mai buni, pentru ca traim pe o piata libera, care nu are mila.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman