TVR lanseaza doua posturi tv in octombrie
Data publicarii: 19-09-2008 | MediaTeleviziunea Romana "se imbogateste" cu doua canale: TVR 3 si TVR Info, noteaza Adevarul. Octombrie pare sa fie luna decisiva pentru evolutia Societatii Romane de Televiziune in sezonul toamna-iarna. La inceputul lunii se va lansa TVR 3, un post generalist, care va prezenta evenimentele de interes regional.
Sase tipuri de programe va avea TVR 3: emisiuni informative, sociale, diverstiment, talk-show, sport si emisiuni pentru copii.
Toate vor avea un specific local, fiind produse de studiourile regionale din Craiova, Iasi, Timisoara, Cluj si Bucuresti. Mizele acestei televiziuni nu sunt vedetele si programele (grila nu surprinde prin nimic memorabil), ci informatiile si reportajele din diferite zone ale tarii.
Va conta foarte mult relevanta acestor evenimente regionale. Oferta comerciala a TVR 3, realizata de regia Splendid Media, stabileste un rate-card de 300 de euro pentru spoturile difuzate in toate intervalele orare.
Doua talk-show-uri par sa fie "pilonii" grilei: "Impact", program produs de fiecare studio teritorial in parte, care va dezbate subiecte din actualitatea sociala, si "Regional Express", o emisiune care va ataca teme politice locale. In zona programelor sociale, se remarca "Dincolo de granita", un program care va reflecta problemele romanilor care traiesc in tarile apropiate granitelor Romaniei.
Stiri din ora in ora la TVR Info
Tot in cursul lunii octombrie va fi lansat postul de stiri si informatii TVR Info. Va fi un canal de nisa, care va emite 24 de ore din 24 si se va adresa tuturor categoriilor de varsta. Vor fi difuzate informatii din traficul auto, feroviar si aerian, stiri despre mediu, sanatate, turism, sport, cultura si din lumea financiar-bancara.
TVR Info va avea trei "crawl-uri" (banda din josul ecranului): unul pentru stiri de interes general si evenimente de ultima ora, altul de informatii utilitare, iar pe ultimul vor fi afisate cotatiile de la Bursa de Valori Bucuresti si Bursa Monetar Financiara si Bursa de Marfuri Sibiu. Programele de stiri vor fi difuzate din ora in ora. Un spot publicitar la rate-card costa, si pe acest post tv, 300 de euro.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii