Allianz vrea sa ajunga la 100 milioane clienti cu ajutorul HSBC
Data publicarii: 18-09-2008 | AfaceriAllianz, cel mai mare asigurator din Europa, are ca obiectiv 100 milioane de clienti in urmatorii ani, ajutat de un acord de cooperare in vanzari la nivel mondial, incheiat cu cea mai mare banca europeana, HSBC, relateaza Reuters.
Allianz, care avea anul trecut circa 85 milioane clienti in intreaga lume, planuieste sa compenseze stagnarea din pietele mature ale Europei de Vest prin continuarea extinderii in regiunile emergente din Europa de Est si Asia, a declarat CEO-ul Allianz, Michael Diekmann.
Aceste piete cu un ritm accelerat al cresterii sunt estimate sa inregistreze vanzari de cel putin 20 miliarde euro pana in 2010-2011, fata de 15 miliarde euro estimate pentru acest an si pentru 2009, a declarat directorul Allianz responsabil pentru aceste regiuni, Werner Zedelius.
Allianz are pana in prezent 27 de milioane de clienti in pietele emergente, ce au contribuit cu circa 13% la totalul vanzarilor si cu 10% la profitul net din 2007.
Acordul de cooperare cu HSBC este dezbatut de trei ani si este estimat sa genereze prime din asigurari in valoare de 300 milioane euro pana in 2011.
HSBC este cea de-a treia banca din lume, ce dispune de o retea doarte extinsa de reprezentante prin care Allianz intentioneaza sa isi vanda produsele de asigurari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman