Companiile imobiliare isi ademenesc clientii bogati cu avioane particulare
Data publicarii: 13-09-2008 | AfaceriMarile companii imobiliare, ale caror afaceri se axeaza doar pe locuintele de lux din cele mai exotice locuri ale lumii, se intrec in a le oferi clientilor milionari stimulente pe masura "greutatii" lor financiare. Cea mai recenta oferta: zboruri in orice parte a lumii cu avioane particulare.
"Este o afacere foarte profitabila. Pe aceasta piata este indicat sa oferi stimulente extrem de selecte clientilor tai", spune Wim Steenbakkers, managing director la compania imobiliara Cotton Bay Estates din Bahamas.
Sunt din ce in ce mai multe cazurile in care dezvoltatorii imobiliari au incheiat parteneriate cu operatorii aerieni ce functioneaza pe principiul membership-ului intr-un club select, oferind servicii de tip "pay-as-you-go".
Clientii platesc la inceput o suma stabilita prin contract pentru o perioada data de zbor, primind in schimb acces liber la un avion atunci cand au nevoie, la fel ca si in cazul serviciului de limuzine. Companiile asigura ca avioanele pot fi trimise in locatii din intreaga lume si pot fi puse la dispozitie in cateva ore de la anuntarea intentiei.
Transportatorii aerieni din aceasta nisa ofera o varietate foarte mare de avioane, inclusiv un Boeing 727 capabil sa transporte 60 de persoane in conditiile cele mai confortabile. Clientii trebuie sa plateasca in medie intre 4.000 si 5.000 de dolari pe ora, la care se adauga taxele pe combustibil, insa daca respectivii clienti de lux doresc sa foloseasca un avion de marime medie, costurile se pot ridica si la 8.000, pana la 10.000 de dolari pe ora.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii