Companiile imobiliare isi ademenesc clientii bogati cu avioane particulare
Data publicarii: 13-09-2008 | AfaceriMarile companii imobiliare, ale caror afaceri se axeaza doar pe locuintele de lux din cele mai exotice locuri ale lumii, se intrec in a le oferi clientilor milionari stimulente pe masura "greutatii" lor financiare. Cea mai recenta oferta: zboruri in orice parte a lumii cu avioane particulare.
"Este o afacere foarte profitabila. Pe aceasta piata este indicat sa oferi stimulente extrem de selecte clientilor tai", spune Wim Steenbakkers, managing director la compania imobiliara Cotton Bay Estates din Bahamas.
Sunt din ce in ce mai multe cazurile in care dezvoltatorii imobiliari au incheiat parteneriate cu operatorii aerieni ce functioneaza pe principiul membership-ului intr-un club select, oferind servicii de tip "pay-as-you-go".
Clientii platesc la inceput o suma stabilita prin contract pentru o perioada data de zbor, primind in schimb acces liber la un avion atunci cand au nevoie, la fel ca si in cazul serviciului de limuzine. Companiile asigura ca avioanele pot fi trimise in locatii din intreaga lume si pot fi puse la dispozitie in cateva ore de la anuntarea intentiei.
Transportatorii aerieni din aceasta nisa ofera o varietate foarte mare de avioane, inclusiv un Boeing 727 capabil sa transporte 60 de persoane in conditiile cele mai confortabile. Clientii trebuie sa plateasca in medie intre 4.000 si 5.000 de dolari pe ora, la care se adauga taxele pe combustibil, insa daca respectivii clienti de lux doresc sa foloseasca un avion de marime medie, costurile se pot ridica si la 8.000, pana la 10.000 de dolari pe ora.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului