Maserati si Jaguar, marci exclusiv de Bucuresti
Data publicarii: 08-09-2008 | AutoJaguar, Maserati, Porsche, Smart si Cadillac sunt marci cumparate exclusiv in Bucuresti, in vreme ce marci precum Mini si Lexus sunt achizitionate aproape in totalitate de clientii din Capitala, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).
Astfel, in primele sapte luni ale acestui an, toate cele 23 de automobile de lux Maserati au fost livrate unor clienti din Bucuresti, respectiv 19 unitati Grand Turismo, 3 unitati Quattroporte si un Coupe. La fel si toate cele 79 de unitati Porsche vandute in primele sapte luni pe piata romaneasca, dintre care 13 unitati 911Carrera, 8 unitati 911Turbo si 53 de unitati Cayenne. In ceea ce priveste marca Jaguar, toate cele 145 de unitati au fost comandate de clienti din Capitala.
Cadillac a vandut 23 de unitati, toate in Bucuresti, dintre care 3 unitati BLS, 9 unitati CTS si 9 unitati Escalade. "Unele marci mai exclusiviste de masini sunt cumparate din Bucuresti de catre clientii persoane fizice din provincie, pentru ca aici sunt dealeri mai mari, care pot oferi reduceri substantiale de pret. In ceea ce priveste companiile, cele mai multe dintre cele mari au sediul in Capitala si cumpara masini de la dealerii din Bucuresti si pentru filialele din provincie.
Pe de alta parte, exista unele automobile, precum Smart si Mini, care se preteaza pentru aglomerarile urbane, cum este cazul Capitalei", a declarat pentru Business Standard Ernest Popovici, presedintele Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile.
In primele sapte luni, au fost livrate 57 de masini Smart, toate modelul For Two, exclusiv in Bucuresti. Cererea este semnificativa pe piata Capitalei si pentru modelul Mini, respectiv Lexus.
In intervalul ianuarie-iulie 2008, din totalul de 154 de masini Mini vandute in Romania, 113 unitati au fost livrate in Bucuresti. Din cele 40 de unitati modelul Mini One, 35 au fost livrate in Capitala, iar dintre cele 114 Cooper, 78 de unitati au revenit Bucurestiului. Similar, dintre cele 105 unitati Lexus comercializate in primele sapte luni din acest an, 76 de unitati au fost vandute in Bucuresti. In intervalul analizat, au fost comercializate 33 de unitati modelul IS (22 de unitati in Bucuresti), 17 unitati GS (13 unitati in Capitala), respectiv 16 LS (14 in Bucuresti).
Jaguar, Maserati, Porsche, Smart si Cadillac sunt marci cumparate exclusiv in Bucuresti, in vreme ce marci precum Mini si Lexus sunt achizitionate aproape in totalitate de clientii din Capitala, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).
Astfel, in primele sapte luni ale acestui an, toate cele 23 de automobile de lux Maserati au fost livrate unor clienti din Bucuresti, respectiv 19 unitati Grand Turismo, 3 unitati Quattroporte si un Coupe. La fel si toate cele 79 de unitati Porsche vandute in primele sapte luni pe piata romaneasca, dintre care 13 unitati 911Carrera, 8 unitati 911Turbo si 53 de unitati Cayenne. In ceea ce priveste marca Jaguar, toate cele 145 de unitati au fost comandate de clienti din Capitala.
Vanzarile de autoturisme s-au diminuat cu 1,8% pe piata romaneasca in primele sapte luni ale acestui an, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului