DHL investeste 210 milioane de dolari in infrastructura
Data publicarii: 08-09-2008 | AfaceriDHL, lider global al pietei de curierat express si logistica, anunta finalizarea extinderii centrului modern de transport aerian din Asia Centrala (CAH), extindere in valoare de 110 milioane de dolari, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Cu o investitie totala de 210 milioane de dolari, acesta este primul centru de transport aerian express din Asia Pacific. Automatizat la scara larga, centrul mareste semnificativ capacitatea operationala DHL in Asia.
Situat pe Aeroportul International din Hong Kong, centrul modern de transport aerian si-a dublat suprafata initiala, ajungand in prezent la aproximativ 35.000 metri patrati, echivalentul a 120 de terenuri de tenis. Se estimeaza ca centrul va opera aproximativ 40 de milioane de expedieri pe an.
Noua facilitate, modern automatizata si extrem de sofisticata, sorteaza 75.000 de colete pe ora (colete individuale si paletizate), inregistrandu-se astfel o crestere procentuala de 114%, comparativ cu 35.000 de colete pe ora (inainte de extindere). Astfel, aceasta automatizare permite reducerea ciclului de sortare de la 12 minute, la doar 7 minute.
"Asia Pacific continua sa fie una dintre principalele regiuni in care ne dezvoltam afacerea, si am inregistrat an de an o crestere de 13 procente, pana in prima jumatate a 2008. Expansiunea CAH este o marturie clara a cresterii continue a afacerilor desfasurate de noi atat pe teritoriul Asiei, cat si pentru afacerile derulate pe linia Asia - Europa. In acest moment, peste 60 % din expedierile express procesate de acest centru modern de transport aerian, reprezinta expedieri in zona Asia Pacific. Ne asteptam ca acest procent sa continue sa creasca si sa determine in acest fel cresterea comertului intra-regional", a declarat Dan McHugh, director executiv al DHL Express Asia Pacific.
Finalizarea CAH, cu mult inainte de termenul stabilit initial, 2013, evidentiaza potentialul mare de crestere si dezvoltare pe care DHL l-a identificat in aceasta regiune.
Eva Cheng, Secretar de Stat pentru Transporturi si Dezvoltare Urbana a declarat: "extinderea centrului modern de transport aerian este o dovada clara a importantei strategice continue si relevantei Aeroportului International din Hong Kong in regiune. Este, de asemenea, un vot de incredere acordat de catre cel mai mare integrator express din lume, orasului Hong Kong, unul dintre cele mai puternice centre de transport aerian si logistica".
Cu o cota de piata de peste 40% si o investitie de 2,2 miliarde de dolari in regiune, investitia DHL in centrul modern de transport aerian reprezinta un element important pentru viitoarele operatiuni ale companiei in zona Asia Pacific, menite sa asigure in continuare pastrarea pozitiei de lider de piata, detinuta de DHL.
"Situat la o distanta de patru-cinci ore de zbor fata de principalele orase din zona Asia Pacific, CAH este completat de o retea aeriana asiatica ce cuprinde mai mult de 20 de aparate de zbor, care efectueaza zilnic peste 500 zboruri comerciale. Prin extinderea centrului modern de transport aerian, viteza, eficienta, precizia si capacitatea operationala a DHL in zona Asia Pacific vor creste semnificativ", a declarat Jerr Hsu, DHL Express, Greater China Area.
Automatizare si tehnologie avansata pentru o eficienta mai mare a centrului modern de transport aerian asiatic (CAH)
Automatizarea centrului modern de transport aerian a fost posibila datorita unui sistem avansat Autosort, prin intermediul caruia se sorteaza 35.000 de colete paletizate si 40.000 de colete individuale pe ora.
Printre principalele elemente ale acestui sistem automatizat se regasesc: separatori care aranjeaza coletele pe un singur rand, camere scanner cu sase laturi care scaneaza transporturile din toate unghiurile si o matrice de sortare care directioneaza expedierile catre pistele relevante conform destinatiei acestora: Beijing, Singapore, Tokyo, Osaka, Nagoya, Shanghai, Seoul, Bangkok, Delhi etc.
Mai mult, CAH reprezinta un proiect pilot in cadrul noului proces operational derulat de DHL. Noul centru modern de transport aerian din Asia are capacitatea de a sorta dupa codurile postale individuale ale centrelor de sortare DHL din tarile destinatare, astfel eliminandu-se necesitatea de a resorta dupa codurile la poarta de destinatie. De exemplu, in Singapore aceasta facilitate a condus la reducerea timpului initial de operare de catre curierii DHL, cu aproximativ 30 de minute, asigurandu-se astfel un nivel mai ridicat al serviciilor excelente oferite de companie clientilor sai.
In acelasi timp, incepand din aceasta luna, DHL va creste numarul de coduri postale deservite pentru serviciul DHL Express 12:00 in zona Asia Pacific cu 25%. Astfel, datorita extinderii, DHL poate oferi servicii de livrare in regim express de tip "usa la usa" pentru mai mult de 20.000 de coduri postale in zona Asia Pacific, livrari efectuate pana la ora 12:00 a urmatoarei zile lucratoare.
In plus, extinderea centrului modern de transport aerian asiatic imbunatateste sistemul de securitate cu aproape 200 de camere CCTV, echipament cu raze X si un sistem de acces controlat.
CAH este un centru de sortare de tip A, certificat de TAPA, ce incorporeaza un Centru de Control al Calitatii (QCC) care monitorizeaza timpul real de decolare si aterizare a aparatelor de zbor, permitand astfel companiei DHL sa notifice proactiv clientii in conditiile in care zborurile au intarzieri sau sunt anulate. Centrul de Control al Calitatii este in stransa legatura cu Centrul de Control al Calitatii Asia Pacific (APQCC) din Singapore, dar si cu alte 41 de orase, 60 de porti de intrare si peste 300 de centre operationale.
Investim mai departe pentru a ramane in top - Un nou centru modern de transport aerian din Nordul Asiei urmeaza sa il completeze pe cel din Asia Centrala
"Viteza, precizia si siguranta reprezinta reperele de baza ale industriei de curierat express. CAH, alaturi de o retea aeriana solida formeaza pilonul principal al eficientei noastre operationale din zona Asia Pacific", a declarat McHough. "Dar, noi investim pentru a ramane in top. Pe langa inaugurarea noului centru de transport aerian (care este in prezent 100% operational), asteptam cu nerabdare sa aducem capacitatea retelei noastre la un nivel mai inalt, odata cu finalizarea centrului modern de transport aerian din cadrul aeroportului international din Shangai, din Asia de Nord (anul estimat pentru finalizarea aeroportului din Shangai este 2010).
Odata finalizat in 2010, centrul modern de transport aerian din Asia de Nord (NAH) - Pudong va completa pe cel din Asia Centrala, Hong Kong (CAH) si, impreuna vor oferi mai multa eficienta operationala, facilitand apropierea geografica pentru expedierile intre regiuni. Prin intermediul optiunii de automatizare, cele doua centre vor avea capacitatea de sortare maxima de 20.000 de colete si 20.000 documente pe ora.
Infiintarea NAH va aduce imbunatatiri privind timpii de tranzit pe teritoriul Asiei de Nord, si in mod special, un beneficiu pentru clientii situati in delta raului Yangtze.
"In prezent, aproape 50% din expedierile realizate prin intermediul centrului modern de transport aerian din Asia Centrala (CAH) sunt destinate Chinei, Japoniei, Koreei si Taiwan-ului. Estimarile pe termen lung arata ca NAH va sustine cresterile in volum a expedierilor si o eficienta operationala ridicata, permitand astfel DHL sa tina pasul cu cresterile viitoare", a declarat Jerry Hsu.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani