Romanian International Bank lanseaza servicii bancare pe internet
Data publicarii: 28-08-2008 | Finante-BanciRomanian International Bank (RIB) lanseaza, de la 1 septembrie, serviciul de internet banking iBank atat pentru populatie, cat si pentru companii, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, a anuntat banca, joi, intr-un comunicat.
Prin serviciul iBank, clientii RIB pot efectua plati inter si intrabancare in lei si valuta, plati catre Trezoreria Statului, plati programate, schimb valutar spot (la vedere), pot sa constituie si sa lichideze depozite, sa interogheze CIP parteneri si sa faca operatiuni de avizare multipla pentru ordine de plata (OP) importate din aplicatiile proprii ale clientilor.
Clientii pot obtine prin iBank si informatii despre extrasele de cont, istoricul tranzactiilor efectuate prin iBank, interogarea soldurilor din conturile curente sau despre cursul valutar practicat de RIB.
Costurile cu operatiunile efectuate prin iBank sunt cu 50% mai mici decat costurile operatiunilor efectuate prin prezentarea clientului la ghiseu.
iBank de la RIB foloseste tehnologia de codificare si autentificare 128-bit SSL si protectii hardware multi-nivel pentru cresterea nivelului de securitate al tranzactiilor. Clientii pot accesa acest serviciu pe baza unui username, a unei parole si a unui dispozitiv Token Digipass (dispozitiv ce va fi pus la dispozitia clientilor gratuit de catre banca).
Romanian International Bank este o banca cu capital majoritar american, actionarul sau principal fiind actionarul majoritar al bancii americane Merchants Bank of California N. A. Banca activeaza pe piata romaneasca din anul 1998 si opereaza in acest moment prin 33 de unitati bancare, dintre care 14 sunt in Bucuresti.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice