Femeile nu stiu sa-si faca reclama ca sa promoveze
Data publicarii: 21-08-2008 | HR/CariereReprezentantele sexului frumos refuza sa-si puna in valoare contributiile personale la locul de munca, arata un studiu international. Femeile sunt propriii lor dusmani la locul de munca, conchide un studiu international, care arata ca reprezentantele sexului slab sunt mai putin inclinate decat barbatii sa se autopromoveze si sa-si faca relatii. Potrivit Reuters, studiul face parte din cartea "Psihologia reticentei vanzarilor prin telefon", scrisa de cercetatoarea americana Shannon L. Goodson, si compara performantele obtinute de 11.500 de femei si 16.700 de barbati din 34 de tari.
Goodson arata ca femeile care lucreaza din Marea Britanie, Statele Unite si China sunt mai inclinate sa-si promoveze interesele, cele din Noua Zeelanda si Suedia fiind cele mai timide, inaintea celor din Australia si Canada. Pe ansamblu insa, femeile nu fac suficiente eforturi pentru a promova in cariera, a apreciat Goodson. "Nu femeile au creat plafonarea, acea bariera invizibila considerata vinovata de limitarea abilitatilor lor de a castiga cat merita, dar ele contribuie la mentinerea ei", a declarat cercetatoarea.
Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman