Lugera & Makler se apropie de locul 1 pe piata de HR
Data publicarii: 20-08-2008 | AfaceriSubsidiara locala a grupului olandez Lugera&Makler, numarul doi in acest moment pe piata locala in domeniul selectiei si plasarii de personal, a realizat, in primele sase luni ale acestui an, o cifra de afaceri de 9,8 mil.euro, in crestere cu 75% fata de perioada similara a anului 2007, aproape dublu fata de ritmul de crestere al pietei.
Olandezii de la Lugera incep sa ameninte pozitia de lider detinuta in Romania de firma elvetiana Adecco, numarul unu in HR si la nivel mondial. Cresterile realizate de Lugera&Makler in trimestrul si semestrul unu ale acestui an au fost de 60%, respectiv 75%, procentaje mult mai mari fata de cele inregistrate de compania Adecco, numarul unu in prezent pe piata locala, care a avut o crestere de doar 35% in trimestrul unu din 2008. Adecco a realizat pe piata din Romania, in T1 2008, o cifra de afaceri de 5,2 milioane de euro, prin doua dintre firmele de recrutare si leasing de personal, si un profit brut de 0,25 milioane de euro.
"Nu avem ca obiectiv sa depasim Adecco si nu ne-am stabilit inca planurile pentru urmatorii trei ani. Performantele noastre depind foarte mult de evolutia pietei si de aceea nu as vrea sa fac estimari pe termen lung", a declarat pentru Business Standard Cristina Savuica, managing partner al companiei Lugera&Makler. La nivelul anului trecut, diferenta de venituri intre numarul unu si numarul doi de pe piata locala era de 37%.
Domeniile cu cele mai multe solicitari pentru serviciile de recrutare au fost bankingul si productia, potrivit Cristinei Savuica. Pana in prezent, Lugera a recrutat peste 1.800 de candidati si, potrivit estimarilor reprezentantilor companiei, pana la finele acestui an, va plasa peste 5.500 de persoane pentru serviciile de leasing. "Profitul pentru primele sase luni a fost de 0,5 mil. euro. Pentru intreg anul 2008, estimam o cifra de afaceri de 20 milioane de euro si un profit de peste un milion de euro", adauga Savuica. Potrivit directorului Lugera, cresterile se datoreaza mai ales faptului ca multi dintre clientii companiei isi diversifica liniile de business si apeleaza si la alte segmente de servicii. In acelasi timp, numarul de clienti ai companiei a crescut cu aproximativ 30% de la inceputul acestui an.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului