BRD a lansat primele sale carduri cu cip
Data publicarii: 18-08-2008 | Finante-BanciBRD-Groupe Societe Generale a lansat luni primele sale carduri cu cip, sub standardul EMV, prin care se pot realiza tranzactii la bancomate sau la comercianti cu un grad mai inalt de securitate, a anuntat, luni, banca.
Cardurile emise de BRD sunt realizate sub standardul EMV (Europay, Mastercard si Visa), care permite interoperabilitatea cardurilor cu cip cu bancomate (ATM) si aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS).
Primele carduri cu cip ale BRD sunt sub sigla Maestro si Cirrus, urmand ca ulterior sa fie lansate si carduri cu cip MasterCard.
Pana la sfarsitul acestui an, banca va integra noua tehnologie pentru tot portofoliul de carduri, se mai precizeaza in comunicatul bancii.
Cardurile cu banda magnetica aflate in stoc vor functiona normal pe toata perioada validitatii acestora, urmand ca la momentul reinnoirii sa fie inlocuite automat cu noua tehnologie cu cip.
BRD-Groupe Societe Generale, a doua banca de pe piata romaneasca dupa retea si active, a emis peste 2,2 milioane de carduri si opereaza o retea de 1 370 bancomate si peste 15.000 de POS-uri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani