Internet si telefonie mobila vs. radio si televiziune
Data publicarii: 15-08-2008 | MediaInternetul si telefonia mobila castiga din ce in ce mai mult teren in fata radioului si a televiziunii, potrivit unui studiu al Ofcom, agentia britanica pentru telecomunicatii.
Tendinta este evidenta mai ales in randul tinerilor. Timpul petrecut pe internet a crescut de 4 ori in ultimii 5 ani, iar accesul la internet este si el posibil pentru un numar din ce in ce mai mare de britanici.
Anul trecut, potrivit cifrelor Ofcom, fiecare britanic a petrecut in medie 24 de minute pe zi pe internet.
In ceea ce priveste convorbirile la telefoanele mobile, datele operatorilor arata ca in 2007, britanicii au vorbit 247 de miliarde de minute. Pe de alta parte, telefonul fix este din ce in ce mai putin folosit: 10% dintre britanici nu folosesc deloc telefonia fixa, iar 70% dintre cei care au si telefon fix, prefera telefoanele mobile.
Timpul petrecut in fata televizoarelor este in medie de 2 ore si 38 de minute pe zi, dar in cazul tinerilor, timpul este mult mai redus. Nici radioul nu mai este in preferintele oamenilor: fata de anul trecut, numarul ascultatorilor de radio a scazut cu 2%, iar in randul tinerilor chiar cu 8%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani