Din 2009, Sony va comercializa televizoare OLED in Europa
Data publicarii: 13-08-2008 | IT&CGrupul Sony vrea sa comercializeze in Europa televizoare cu ecran plat ultrasubtire bazate pe o noua tehnologie, OLED, inca din 2009, relateaza cotidianul japonez Nikkei, citat de Reuters. Televizoarele OLED (diode organice emitatoare de lumina) sunt mai subtiri si consuma mai putina energie. Culorile afisate de acestea sunt mai vii decat cele ale ecranelor LCD sau plasmelor.
Sonny a vandut primele televizoare de acest tip la sfarsitul anului 2007, in Japonia, iar din acest an le comercializeaza si in SUA. Modelul cu 11 inchi diagonala si 3 milimetri grosime costa 200.000 de yeni
Un purtator de cuvant al companiei a declarat ca Sony ia in considerare lansarea televizoarelor OLED in Europa, dar nu a precizat data de la care se va intampla acest lucru.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice