Formula Coca-Cola, aproape dezvaluita!
Data publicarii: 08-08-2008 | InternationalDe mai bine de un secol, formula de preparare a bauturii a fost pazita cu sfintenie. Coca-Cola a luat nastere in 1886 si a fost creata de John Pemberton, un farmacist din Atlanta, SUA, care a incercat sa lanseze o bautura sanatoasa. In ultimele decenii insa compania a pus o aura de mister in jurul formulei de fabricare, in mare parte de teama concurentei dar si ca o unealta de marketing.
Insa aceasta perioada a luat sfarsit, compania lansand pe piata din Marea Britanie o campanie publicitara care dezvaluie cateva dintre secretele bauturii. Deviza care sustine campania este "Fara conservanti si arome artificiale" si anunta ca Pemberton a adaugat in Coca-Cola "cele mai bune mirodenii din lume". Reprezentantii companiei sustin chiar ca de 122 de ani formula de baza nu a fost deloc modificata.
Cathryn Sleight, directorul de marketing al companiei in Marea Britanie, a declarat "Atunci cand am discutat cu clientii nostrii am observat ca acestia nu stiau ca nu adaugam conservanti sau arome artificiale in Coca-Cola. Am simtit astfel nevoia de a-i asigura de acest lucru".
Astfel, filiala Coca-Cola din Marea Britanie va imprima pe toate cutiile si sticlele scoase pe piata deviza mentionata. De asemenea, compania a pus bazele unui site, letsgettogether.co.uk, pe care va raspunde tuturor intrebarilor, fara a dezvalui insa toate secretele.
Evident ca cea mai intalnita intrebare a fost "Care sunt ingredientele bauturii Coca-Cola". Raspunsul companiei a venit prompt "servind" doar o parte dintre acestea: apa carbogazoasa, zahar, cofeina, caramel pentru culoare si arome naturale.
Campania este pusa la punct de compania argentiniana Santo si poarta numele de "Pemberton". Aceasta va ajunge treptat pe toate pietele din lume si va face publice detalii despre bautura, formula de fabricatie sau numarul de calorii ce le contine.
The New York Times via Capital
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des