Insight for Search, un nou serviciu gratuit de la Google
Data publicarii: 07-08-2008 | MediaGoogle a lansat un nou serviciu gratuit, Insight for Search care ajuta clientii din publicitate sa inteleaga comportamentul de cautare. Astfel, utilizatorii pot urmari care sunt cele mai populare si mai frecvent cautate cuvinte de pe net, precum si zonele geografice de unde provin cautarile.
Insights of Search este o extensie a serviciului Google Trends, lansat in urma cu doi ani si care permitea afisarea celor mai cautate cuvinte din diferite zone geografice. Insight oferta insa rezultate mai cuprinzatoare si ofera posibilitatea analizarii in detaliu a datelor returnate.
Serviciul se adreseaza in mod special companiilor de publicitate care isi pot programa si lansa o anumita campania pentru o anumita zona in functie de atitudinea consumtorilor in respective regiune.
CNET News via Capital
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman