Studentii de la Economie isi fac universitate
Data publicarii: 30-07-2008 | EducatieAIESEC (Association Internationale des etudiants en Sciences economiques et Commerciales) isi face universitate. Cele trei facultati care isi asteapta studentii sunt Comunicare, Vanzari si cea de Finante. Toate workshopurile si trainingurile vor avea loc in cadrul salilor din Academia de Studii Economice din Bucuresti. Cursurile dureaza cateva zile, sunt gratuite si sunt destinate studentilor din orice generatie. Inscrierile la universitatea interactiva se fac pana pe 1 septembrie, pe site-ul organizatiei.
"Publicitatea este unul dintre cele mai dinamice sectoare ale Romaniei de azi. O dovedesc nu doar cifrele inregistrate cand e vorba de valoarea pietei, dar si ritmul alert in care se lanseaza agentii noi.
Astfel, alaturi de oameni de top din publicitate si comunicare, in trei zile vei construi in cadrul unei echipe planul de comunicare. Brieful ti-l dam noi, pe tine te asteptam cu ideile. Practic, in trei zile, echipe de cinci oameni construiesc un plan de comunicare. Cel mai bun plan va fi premiat!", anunta reprezentantii AIESEC.
La scoala de Finante, tinerii vor intelege cum sunt afectati de schimbarile din lumea financiara, cum pot avea acces la granturi sau ce noutati sunt in materie de audit financiar. Pe vanzari, cei de la AIESEC pun altfel problema: "Afla cum au loc negocierile in mediul business sau care sunt lucrurile pe care nu trebuie sa le faci intr-o intalnire de vanzari". AIESEC este prezenta in peste 100 de tari si teritorii, avand peste 23.000 de membri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman