Vanzarile de pachete turistice pentru luna de miere au crescut cu 15%
Data publicarii: 28-07-2008 | TurismCererea pentru pachetele turistice speciale, pentru luna de miere au cunoscut in ultimul an o crestere de 15 procente. Mic dejun servit intr-o camera din bambus aflata pe apa, masaj sub frunzele de palmieri si o cina romantica pe malul marii alaturi de parfumul florilor exotice. Ce poate fi mai frumos pentru tinerii care vor sa petreaca luna de miere intr-o destinatie exotica precum Bora Bora sau Mexic. Agentii de turism spun ca romanii au pus deja in practica visurile lor si au inceput sa cumpere astfel de pachete turistice. Ele raman insa atractive doar pentru turistii exclusivisti cu dare de mana.
Tinerii casatoriti pot inchiria o vila pe apa in Bora Bora. Un sejur de sapte nopti costa peste 6.000 de euro. Insa tinerii casatoriti au parte de o vacanta de vis, cu flori exotice in camera, sampanie, masaj, cina romantica, toate aceste servicii sunt incluse in pret.
Agentii de turism spun ca numara pe degete excursiile de genul acesta vandute in sezonul de vara. Tinerii casatoriti din Romania se uita la oferte dar si la buzunar. Un lucru e cert insa, luna de miere e petrecuta tot peste granite.
''Tot ca si anul trecut raman in topul preferintelor destinatiile apropiate precum Grecia, Turcia, Bulgaria. Pentru cei cu bugete medii capitalele europene. Acum zece ani nu plecau mai mult de 30%,(...) in strainatate, acum procentul e de 75%'', sustine Traian Badulescu, analist turism.
Turistii care si-au petrecut in urma cu ani buni de ani luna de miere in tara, regreta ca nu au avut posibilitatea sa aleaga destinatii exotice pe acele vremuri.
Cele mai ieftine pachete turistice pentru luna de miere sunt in Bulgaria, Grecia sau Turcia. Un sejur in aceste destinatii costa aproximativ o mie de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului