BCR a lansat noi solutii de banking prin internet si telefon
Data publicarii: 17-07-2008 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a lansat un serviciu complex de banking la distanta destinat persoanelor fizice, care asigura efectuarea de operatiuni atat prin Internet - Click 24 Banking cat si prin telefon - Alo 24 Banking, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Solutia de internet banking - Click 24 Banking - este integrata in portalul BCR, iar utilizatorii isi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare direct de pe pagina de internet, in urma unei identificari personalizate cu inalt grad de securitate.
Alo 24 Banking, realizat prin imbogatirea cu noi functionalitati a serviciului de phone banking BCR, asigura printr-un apel telefonic, accesul securizat la conturi si efectuarea de operatiuni impreuna cu un consilier Contact Center, se precizeaza in comunicatul bancii.
"Prin intermediul celor doua servicii, clientii pot avea acces la conturile proprii de oriunde, beneficiind de comision zero pentru utilizarea serviciilor de informare-consultare", au declarat reprezentantii bancii. Astfel, acestia pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR (ex: soldul contului, istoricul tranzactiilor, dobanda curenta etc.) precum si informatii referitoare la creditele contractate de la banca (ex: soldul creditului, rata lunara de plata, dobanda curenta, data scadentei etc.).
De asemenea, se pot efectua transferuri in lei si in valuta catre conturi deschise la BCR si transferuri in lei catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare. In cazul acestor operatiuni, clientii beneficiaza de o reducere a comisioanelor fata de cele percepute la ghiseu, de 50% pentru operatiunile efectuate prin Alo 24 Banking si de 75% pentru operatiunile efectuate prin Click 24 Banking.
"Prin solutii de Internet si phone banking extrem de eficiente si usor de utilizat, incurajam clientii sa se orienteze tot mai mult catre efectuarea platilor curente fara sa se mai deplaseze la banca ori la furnizorii de servicii. CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking le ofera un grad sporit de confort, precum si posibilitatea sa economiseasca timp si bani", a explicat Catalin Moise, directorul executiv al Directiei Canale Alternative din cadrul BCR.
Clientii pot efectua, de la distanta, diverse plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor de utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet. Clientii pot contacta Banca: intre orele 8:00-22:00, de luni pana duminica, pentru Alo 24 Banking si permanent (pentru Click 24 Banking.
Clientii beneficiaza de trei niveluri de securitate asigurate de:
- un nume de utilizator primit de la unitatea BCR in momentul obtinerii serviciului
- un dispozitiv denumit token, protejat de un cod PIN ales de client la prima utilizare
- codurile unice generate de dispozitivul token, denumite OTP - One Time Password si DS - Digital Signature.
Codurile unice OTP (One Time Password) sunt utilizate pentru identificarea pentru serviciile Alo 24 Banking si Click 24 Banking si autorizarea operatiunilor efectuate prin Alo 24 Banking iar codurile unice DS (Digital Signature) sunt utilizate pentru autorizarea operatiunilor efectuate prin Click 24 Banking.
Solutiile Click 24 Banking si Alo 24 Banking sunt disponibile atat separat cat si in cadrul pachetului de servicii asociate cont curent.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman