BCR a lansat noi solutii de banking prin internet si telefon
Data publicarii: 17-07-2008 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a lansat un serviciu complex de banking la distanta destinat persoanelor fizice, care asigura efectuarea de operatiuni atat prin Internet - Click 24 Banking cat si prin telefon - Alo 24 Banking, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Solutia de internet banking - Click 24 Banking - este integrata in portalul BCR, iar utilizatorii isi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare direct de pe pagina de internet, in urma unei identificari personalizate cu inalt grad de securitate.
Alo 24 Banking, realizat prin imbogatirea cu noi functionalitati a serviciului de phone banking BCR, asigura printr-un apel telefonic, accesul securizat la conturi si efectuarea de operatiuni impreuna cu un consilier Contact Center, se precizeaza in comunicatul bancii.
"Prin intermediul celor doua servicii, clientii pot avea acces la conturile proprii de oriunde, beneficiind de comision zero pentru utilizarea serviciilor de informare-consultare", au declarat reprezentantii bancii. Astfel, acestia pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR (ex: soldul contului, istoricul tranzactiilor, dobanda curenta etc.) precum si informatii referitoare la creditele contractate de la banca (ex: soldul creditului, rata lunara de plata, dobanda curenta, data scadentei etc.).
De asemenea, se pot efectua transferuri in lei si in valuta catre conturi deschise la BCR si transferuri in lei catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare. In cazul acestor operatiuni, clientii beneficiaza de o reducere a comisioanelor fata de cele percepute la ghiseu, de 50% pentru operatiunile efectuate prin Alo 24 Banking si de 75% pentru operatiunile efectuate prin Click 24 Banking.
"Prin solutii de Internet si phone banking extrem de eficiente si usor de utilizat, incurajam clientii sa se orienteze tot mai mult catre efectuarea platilor curente fara sa se mai deplaseze la banca ori la furnizorii de servicii. CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking le ofera un grad sporit de confort, precum si posibilitatea sa economiseasca timp si bani", a explicat Catalin Moise, directorul executiv al Directiei Canale Alternative din cadrul BCR.
Clientii pot efectua, de la distanta, diverse plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor de utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet. Clientii pot contacta Banca: intre orele 8:00-22:00, de luni pana duminica, pentru Alo 24 Banking si permanent (pentru Click 24 Banking.
Clientii beneficiaza de trei niveluri de securitate asigurate de:
- un nume de utilizator primit de la unitatea BCR in momentul obtinerii serviciului
- un dispozitiv denumit token, protejat de un cod PIN ales de client la prima utilizare
- codurile unice generate de dispozitivul token, denumite OTP - One Time Password si DS - Digital Signature.
Codurile unice OTP (One Time Password) sunt utilizate pentru identificarea pentru serviciile Alo 24 Banking si Click 24 Banking si autorizarea operatiunilor efectuate prin Alo 24 Banking iar codurile unice DS (Digital Signature) sunt utilizate pentru autorizarea operatiunilor efectuate prin Click 24 Banking.
Solutiile Click 24 Banking si Alo 24 Banking sunt disponibile atat separat cat si in cadrul pachetului de servicii asociate cont curent.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii