Raiffeisen nu si-a avertizat clientii despre ultimul atac phishing
Data publicarii: 09-07-2008 | Finante-BanciUn nou atac de tip phishing a fost lansat asupra clientilor Raiffeisen Bank printr-un mesaj in care se spune ca banca a introdus noi masuri de securitate si ii indeamna pe destinatari sa deschida mesajul din fisierul atasat emailului pentru a aplica pentru noul program de securitate, noteaza Gardianul. In acest mesaj se cere clientilor Raiffeisen Bank codul si parola de utilizator al serviciului Raiffeisen Online, precum si numarul cardului de debit. Dupa completarea acestor date, si dupa apasarea butonului "Confirma Verificarea", acest mesaj este redirectionat catre pagina reala de internet a Raiffeisen Online.
Iata mesajul din fisierul emailului: "Stimate utilizator Raiffeisen Bank, Va informam ca securitatea pe care Raiffeisen Bank o ofera a fost sporita! Din acest moment, verificarea validitatii accesului la contul dumneavoastra online nu se mai face in cadrul unei pagini speciale in interiorul web-site-ului nostru, ci printr-un formular care este trimis ca atasament la un email. In acest fel, accesul persoanelor neautorizate este imposibil, iar securitatea sporita oferita de tipul de encriptare al datelor SSL ridica notiunea de securitate online la cel mai inalt nivel. Te rugam sa completezi formularul de mai jos pentru a verifica validitatea accesului la contul dumneavoastra online."
Phishing cu sistemul de securitate
Probabil din cauza faptului ca Raiffeisen nu este pentru prima data subiect de phishing, reprezentantii institutiei bancare nu s-au mai obosit sa avertizeze asupra acestui ultim atac, considerand si ca sistemul de securitate al retelei lor este foarte bun, astfel incat nimeni neautorizat nu poate patrunde in interiorul lui. De data aceasta, phisherii au ales ca mesaj introducerea de catre banca a unor noi elemente de securitate, dar a ramas cererea contului si parolei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman