Raiffeisen nu si-a avertizat clientii despre ultimul atac phishing
Data publicarii: 09-07-2008 | Finante-BanciUn nou atac de tip phishing a fost lansat asupra clientilor Raiffeisen Bank printr-un mesaj in care se spune ca banca a introdus noi masuri de securitate si ii indeamna pe destinatari sa deschida mesajul din fisierul atasat emailului pentru a aplica pentru noul program de securitate, noteaza Gardianul. In acest mesaj se cere clientilor Raiffeisen Bank codul si parola de utilizator al serviciului Raiffeisen Online, precum si numarul cardului de debit. Dupa completarea acestor date, si dupa apasarea butonului "Confirma Verificarea", acest mesaj este redirectionat catre pagina reala de internet a Raiffeisen Online.
Iata mesajul din fisierul emailului: "Stimate utilizator Raiffeisen Bank, Va informam ca securitatea pe care Raiffeisen Bank o ofera a fost sporita! Din acest moment, verificarea validitatii accesului la contul dumneavoastra online nu se mai face in cadrul unei pagini speciale in interiorul web-site-ului nostru, ci printr-un formular care este trimis ca atasament la un email. In acest fel, accesul persoanelor neautorizate este imposibil, iar securitatea sporita oferita de tipul de encriptare al datelor SSL ridica notiunea de securitate online la cel mai inalt nivel. Te rugam sa completezi formularul de mai jos pentru a verifica validitatea accesului la contul dumneavoastra online."
Phishing cu sistemul de securitate
Probabil din cauza faptului ca Raiffeisen nu este pentru prima data subiect de phishing, reprezentantii institutiei bancare nu s-au mai obosit sa avertizeze asupra acestui ultim atac, considerand si ca sistemul de securitate al retelei lor este foarte bun, astfel incat nimeni neautorizat nu poate patrunde in interiorul lui. De data aceasta, phisherii au ales ca mesaj introducerea de catre banca a unor noi elemente de securitate, dar a ramas cererea contului si parolei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii