Raiffeisen nu si-a avertizat clientii despre ultimul atac phishing
Data publicarii: 09-07-2008 | Finante-BanciUn nou atac de tip phishing a fost lansat asupra clientilor Raiffeisen Bank printr-un mesaj in care se spune ca banca a introdus noi masuri de securitate si ii indeamna pe destinatari sa deschida mesajul din fisierul atasat emailului pentru a aplica pentru noul program de securitate, noteaza Gardianul. In acest mesaj se cere clientilor Raiffeisen Bank codul si parola de utilizator al serviciului Raiffeisen Online, precum si numarul cardului de debit. Dupa completarea acestor date, si dupa apasarea butonului "Confirma Verificarea", acest mesaj este redirectionat catre pagina reala de internet a Raiffeisen Online.
Iata mesajul din fisierul emailului: "Stimate utilizator Raiffeisen Bank, Va informam ca securitatea pe care Raiffeisen Bank o ofera a fost sporita! Din acest moment, verificarea validitatii accesului la contul dumneavoastra online nu se mai face in cadrul unei pagini speciale in interiorul web-site-ului nostru, ci printr-un formular care este trimis ca atasament la un email. In acest fel, accesul persoanelor neautorizate este imposibil, iar securitatea sporita oferita de tipul de encriptare al datelor SSL ridica notiunea de securitate online la cel mai inalt nivel. Te rugam sa completezi formularul de mai jos pentru a verifica validitatea accesului la contul dumneavoastra online."
Phishing cu sistemul de securitate
Probabil din cauza faptului ca Raiffeisen nu este pentru prima data subiect de phishing, reprezentantii institutiei bancare nu s-au mai obosit sa avertizeze asupra acestui ultim atac, considerand si ca sistemul de securitate al retelei lor este foarte bun, astfel incat nimeni neautorizat nu poate patrunde in interiorul lui. De data aceasta, phisherii au ales ca mesaj introducerea de catre banca a unor noi elemente de securitate, dar a ramas cererea contului si parolei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des