Google se apuca si de televiziune
Data publicarii: 02-07-2008 | MediaGoogle se indreapta cu rapiditate si catre domeniul televiziunii online. Compania americana a anuntat semnarea unui contract cu creatorul serialului de animatie "Family Guy", Seth MacFarlane, acesta urmand sa realizeze mai multe filmulete care vor fi distribuite numai pe internet.
Nu este primul pas pe care Google il face in lumea virtuala a clipurilor video, achizitionarea site-ului de video sharing YouTube indicand interesul companiei catre acest segment al online-ului. Google a anuntat implementarea unui sistem de reclame in cadrul anumitor clipuri de pe YouTube, iar primele rezultate financiare ale acestui proiect le vom afla la inceputul anului viitor.
Family Guy Commercial
Serialul animat "Family Guy" povesteste intamplarile de zi cu zi ale unei familii tipic americane, fiind considerat ceva mai mult decat un simplu sitcom. Pe net, el nu numai ca va cuprinde in timpul unui episod mai multe reclame, dar va fi promovat prin sistemul AdSense - masinaria de facut bani a Google. Oficialii companiei au explicat ca aceasta este chiar partea inedita in promovarea serialului creat special pentru internet. Astfel, reclama - tot animata - pentru "Family Guy" va putea fi vazuta pe mii de site-uri ai caror vizitatori sunt cu precadere barbati tineri, acestia fiind si tinta serialului mentionat. In acelasi timp, pe parcursul vizionarii episoadelor, spectatorii vor putea vedea o serie de link-uri publicitare pentru care se pare ca Google va incasa sume mult mai mari decat cele prevazute pentru reclamele afisate in timpul rularii clipurilor de pe YouTube.
In acelasi timp oficialii motorului de cautare au anuntat si faptul ca stau la dispozitia firmelor pentru a realiza reclame la anumite produse in care "the family guy" sa fie actorul principal. Clipurile astfel realizate vor fi distribuite tot prin sistemul AdSense. Pana acum realizarea unei astfel de campanii era foarte costisitoare, producerea unui clip de cateva minute costand cel putin 100.000 de dolari. Atat producatorii, cat si cei din spatele unui site web considera ca aceste sume sunt exorbitante.
Insa Google vrea sa investeasca in acest model de publicitate, propunand un nou model de afaceri. De fapt, se aplica acelasi mecanism folosit la AdSense. O firma se poate inscrie in acest program. Link-urile sale vor aparea pe site-uri web, urmand sa plateasca numai atunci cand utilizatorul face "click" pe acestea. In felul acesta, Google vrea sa acopere si costurile de productie ale reclamelor animate, dar sa aiba si profit.
Intr-un interviu acordat ziarului International Herald Tribune, MacFarlane a spus ca pe Internet se va simti mai in largul sau, la televiziune trebuind sa fie foarte atent cu limbajul, pentru ca orice greseala - fie ea minora ar fi putut sa insemne o amenda pentru canalul Fox Television, cel care transmite "Family Guy".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman