Sony Ericsson, numarul 1 in topul Greenpeace
Data publicarii: 01-07-2008 | MediuIn ultimii ani, mai toti producatorii de produse electronice si-au aratat - intr-un fel sau altul - grija pentru mediul inconjurator. Unii pe bune, altii doar pentru marketing. Pentru a face diferenta intre cei care iau in serios ecologia si trisori, cei de la Greenpeace realizeaza la anumite intervale de timp un top, deja cunoscut pentru cei interesati de subiect. Cea mai noua versiune a topului Greenpeace are pe primul loc Sony Ericsson.
Compania japonezo-suedeza este vazuta drept cea mai grijulie fata de mediu. Pe o scara de la 0 la 10, Sony Ericsson (alaturi de Sony) a fost singura companie care a luat nota de trecere, adica peste 5. Pe locurile urmatoare s-au clasat Nokia, Samsung si Dell.
Repetentii la materia ecologie sunt Nintendo, Microsoft si LG. Nintendo nu a reusit sa treaca nici macar de nota 1, asa ca atentie cu Wii-ul.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman