Promotiile de vara iti iau ochii si banii
Data publicarii: 27-06-2008 | LifestyleMagazinele au dat startul maratonului de oferte promotionale. Reducerile de preturi incep de la 20% si sfarsesc la 60%.
S-au invechit colectiile de bluze, fuste si rochii, ceea ce inseamna o mana bagata adanc in buzunar pentru o garderoba care sa se adapteze tendintelor. Primavara a trecut cu preturi destul de mari si firme "tari", in premiera pe piata romaneasca. Adica nu mai trebuie sa mergi in strainatate pentru Bershka, Pimkie sau La Pink. Dar, in continuare, trebuie sa ataci puternic cardul. Asta chiar daca, de ceva vreme, vitrinele te imbie frumos cu litere de-o schioapa sau chiar mai mari: "Promotii", "60% reducere". Si rafturile sunt inca pline.
Ofertele promotionale, care preced reducerile de vara, sunt cele de care orice cumparator oportunist stie ca trebuie sa profite: "Dupa aia nu mai gasesti nimic pe umerase si degeaba mai sunt ieftine daca n-ai de unde alege", rezuma scurt filosofia goanei dupa procente in minus Andreea, o tanara de mana careia "atarna" cu drag un barbat inalt si cu ceva burtica, dar care tine, in cealalta mana, vreo trei sacose. In Baneasa Shopping City.
Alege: 300, 150 sau 49,9 lei
Cel mai nou mall din Bucuresti, cu nume grele pe vitrine si haine scumpe in magazin, trece prin prima perioada de promotii. Ieri dupa-amiaza insa, poate nu a fost o zi buna, dar vanzatoarele de acolo s-au cam plictisit. Oricat de mare ar fi scris "PROMOTII" pe geamul de la intrare.
Pentru cumparatorii de weekend, inarmati-va cu rabdare si chef! In "Orasul cumparaturilor", promotiile sunt destul de atractive. La Orsay, vitrina promite preturi mai mici cu 20%, pana la 50%. Inauntru, o rochie scurta, dintr-un material grosut, dar natural, costa acum 49,9 lei, dupa ce, pana la sfarsitul saptamanii trecute, purtase eticheta cu 89,9 lei. Si mai sunt maiouri, fuste, pantaloni - al caror pret a intrat la apa cu 30 de procente.
Inaintezi in galeria comerciala: la Park Bravo, colectia veche e la jumatate de pret. O fusta numai buna pentru o primavara calduta a ramas la 150 de lei, jumatate din cat costa inainte. Sunt reduse si preturile la bijuterii, pantofi, cosmetice, decoratiuni si piese de mobilier de la Zara Home.
"O afacere buna"
Toate marile firme au adoptat tactica ofertelor promotionale, iar unele dintre produse se dovedesc a fi "o afacere buna".
"Sunt OK hainele acum. Raportand calitatea la pret, cu reducerile astea se mai merita sa iesi la cumparaturi", spune Veronica, o doamna insotita, in Plaza Romania, de fiica ei. Au trecut pe la Mango, Pull and Bear si Promod, dupa cum arata sacosele pe care le au.
Castro, BSB, Stefanel, Miss Sixty, Sermoneta Gloves si firmele din galeria Famous Brands, dar si Leonardo, Kenvelo si TinaR! sau House of Art au taiat din preturi acum, pana la jumatatea sau sfarsitul lunii viitoare, cand va incepe sezonul reducerilor oficiale. In toate magazinele veti gasi haine, genti, margele, cercei, pantofi si lenjerie intima cu preturi pana la 50 la suta mai mici.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman