Operator de telefonie finantat exclusiv din reclame acum si in Europa
Data publicarii: 27-06-2008 | IT&CReuters ne informeaza ca primul operator de telefonie finantat exclusiv din reclame, Blyk, va intra pe piata germana, spaniola si belgiana anul viitor, dupa cum declara chiar reprezentantii companiei.
Blyk este o initiativa finlandezo-britanica, ce va oferi apeluri gratuite si mesaje text publicului cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani, in schimbul reclamelor vizionate. Compania este un pionier in domeniul sau si se pare ca operatorii se pregatesc sa intre in era reclamelor mobile, ajutati de tehnologii noi si de telefoanele avansate de pe piata. Germania si Spania sunt printre cele mai mari piete ale reclamelor din Europa, in vreme ce investitiile in reclame pe cap de locuitor sunt impresionante in Belgia.
De remarcat este faptul ca Blyk are deja peste 100.000 de clienti tineri, oferindu-le 217 mesaje text si 43 de minute de apeluri vocale pe luna, in schimbul primirii a pana la 6 mesaje publicitare pe zi. Printre firmele care si-au cumparat spatiu publicitar in aceste mesaje se numara Adidas, L'Oreal sau Manchester United. Conform studiilor efectuate de catre analisti, piata reclamelor mobile va atinge sume cuprinse intre 1 si 24 de miliarde de dolari in urmatorii 4 ani. La urma urmei, exista 3 miliarde de utilizatori de telefoane mobile in lume si ar fi pacat ca potentialul acestei piete sa nu fie exploatat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman