Publicitatea pe internet, o afacere de 65 de miliarde de dolari
Data publicarii: Astazi, 27-06-2008 | MediaValoarea totala a pietei de publicitate pe internet va ajunge in 2008 la 65,2 miliarde de dolari, adica 10% din valoarea publicitatii pe toate mediile, iar pana in anul 2011 aceasta va fi de 106,6 miliarde de dolari, ceea ce reprezinta 13,6% din total, potrivit unui studiu al International Data Corporation (IDC). Cele mai mari rate de crestere vor fi inregistrate in Europa Centrala si de Est si in Orientul Mijlociu si Africa, acestea majorandu-se, pana in 2011, cu 42,1%, respectiv 29,8%, relateaza portalul hotnews.ro.
Potrivit studiului IDC, cea mai mare pondere in totalul pietei de publicitate o va consemna piata publicitatii online din Europa de Vest, de 18,2%. Spre comparatie, acest raport va fi de 16,3% in Japonia si 14,6% in Statele Unite.Cu toate acestea, Statele Unite vor avea cea mai mare piata de publicitate din lume, cu o valoare totala de 265 miliarde de dolari in 2011, in vreme ce piata online va ajunge la o valoare de 45 miliarde de dolari.In 2008, peste cinci miliarde de dolari vor fi cheltuiti pe fiecare din cele patru mari categorii de reclame pe internet, continut pentru adulti si jocuri de noroc, informatii, electronice si computere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman