Google, compania americana cu cea mai buna reputatie
Data publicarii: 23-06-2008 | InternationalAceasta este concluzia la care s-a ajuns in urma unui sondaj realizat de Harris Interactive, informeaza Reuters. Astfel, conform sursei citate, Google a devenit compania americana cu cea mai buna reputatie, in mare parte datorita felului in care isi trateaza angajatii, preluand pozitia de lider de la Microsoft, care se plaseaza doar pe locul zece.
Compania le da angajatilor de la "saculeti pentru somnul de dupa-amiaza", care le permite o pauza scurta in timpul zilei, la dreptul de a utiliza 20% din timpul de munca pentru proiecte adiacente, care ar putea conduce la aparitia de noi idei.
"Calificativele pe care le obtine se concentreaza pe felul in care isi trateaza angajatii, pe mediul de lucru. Compania obtine un credit formidabil pentru responsabilitatea sociala, care este legata de viziune si conducere", a declarat vicepresedintele Rochester, sucursala din New York a Harris Interactive, Robert Fronk.
Google, care s-a situat pe locul 4 in sondajul de anul trecut, este urmata in clasament de Johnson & Johnson, de producatorul de cipuri Intel si compania din sectorul alimentar General Mills.
Grupul din domeniul alimentar Kraft Foods, care nu a fost inclus in topul realizat anul trecut, s-a plasat in cadrul acestul sondaj pe pozitia a cincea.
Intre primele zece locuri se mai situeaza, in ordine, compania de investitii si asigurari Berkshire Hathaway, detinuta de miliardarul Warren Buffet, compania 3M, producatorul de bauturi racoritoare Coca-Cola si constructorul japonez Honda.
Sondajul, care cuprinde 60 companii importante din SUA, a fost realizat in doua faze, in lunile iulie-august 2007 si februarie-martie 2008.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului