Autostrada Bucuresti - Ploiesti, mai scumpa cu 30 milioane de euro
Data publicarii: 16-06-2008 | AfaceriCompania de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) pregateste un act aditional pentru realizarea unei a treia benzi a autostrazii Bucuresti - Ploiesti, noteaza Gardianul. Largirea tronsonului de autostrada, in lungime de 35 de kilometri, va costa cel putin 30 milioane de euro in plus.
Dupa aproape un an de cand s-a dat ordinul de incepere al lucrarilor pentru autostrada Bucuresti-Ploiesti, Compania de Autostrazi a hotarat sa largeasca tronsonul la trei benzi pe sens. "Ordinul de incepere a lucrarilor pentru autostrada Bucuresti - Ploiesti a fost dat in luna august a anului trecut. Tronsonul de autostrada Bucuresti - Ploiesti, de la kilometrul 7 pana la kilometrul 62, a fost proiectat pentru doua benzi. Conform unor studii de trafic, peste 30.000 de masini circula zilnic pe DN 1. In acest caz, la un trafic de peste 30.000 de autovehicule pe zi, autostrada trebuie sa fie proiectata la sase benzi. De la kilometrul 7 pana la kilometrul 42, autostrada va avea sase benzi. La kilometrul 42, tronsonul Bucuresti - Ploiesti se intersecteaza cu autostrada care merge spre Iasi", au declarat oficiali ai CNADNR.
Primul tronson de autostrada Bucuresti - Moara Vlasiei a fost proiectat la trei benzi, pana la centura Capitalei. "Dupa semnarea actului aditional, consortiul italian, Pizzarotti-Tirrena Scavi mai construieste 12,5 kilometri de autostrada la trei benzi. Consortiul romanesc Euroconstruct Trading '98 - UMB Spedition - PA&CO - Comaxa va construi aproximativ 20 de kilometri, de la Moara Vlasiei pana la kilometrul 42. Toate hartiile vor fi semnate pana la sfarstiul acestei luni", au spus reprezentantii CNADNR.
Compania de Autostrazi a platit sub 5.000 companiei Search Corporation pentru realizarea unui studiu de fezabilitate privind largirea la sase benzi a autostrazi Bucuresti-Ploiesti. "Compania Search Corporation a realizat primul studiu de fezabilitate al autostrazii. Proiectarea celor doua benzi de circulatie va fi realizata de antreprenori.
Comparand valoarea cantitatilor din cele doua contracte si preturile actuale, cele doua benzi ale autostrazi vor costa cel putin 30 milioane de euro. Chiar daca se vor construi inca doua benzi, tronsonul de autostrada Bucuresti - Ploiesti va fi finalizat in 2010", ne-au mai declarat sursele citate.
Integral in Gardianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului