Autostrada Bucuresti - Ploiesti, mai scumpa cu 30 milioane de euro
Data publicarii: 16-06-2008 | AfaceriCompania de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) pregateste un act aditional pentru realizarea unei a treia benzi a autostrazii Bucuresti - Ploiesti, noteaza Gardianul. Largirea tronsonului de autostrada, in lungime de 35 de kilometri, va costa cel putin 30 milioane de euro in plus.
Dupa aproape un an de cand s-a dat ordinul de incepere al lucrarilor pentru autostrada Bucuresti-Ploiesti, Compania de Autostrazi a hotarat sa largeasca tronsonul la trei benzi pe sens. "Ordinul de incepere a lucrarilor pentru autostrada Bucuresti - Ploiesti a fost dat in luna august a anului trecut. Tronsonul de autostrada Bucuresti - Ploiesti, de la kilometrul 7 pana la kilometrul 62, a fost proiectat pentru doua benzi. Conform unor studii de trafic, peste 30.000 de masini circula zilnic pe DN 1. In acest caz, la un trafic de peste 30.000 de autovehicule pe zi, autostrada trebuie sa fie proiectata la sase benzi. De la kilometrul 7 pana la kilometrul 42, autostrada va avea sase benzi. La kilometrul 42, tronsonul Bucuresti - Ploiesti se intersecteaza cu autostrada care merge spre Iasi", au declarat oficiali ai CNADNR.
Primul tronson de autostrada Bucuresti - Moara Vlasiei a fost proiectat la trei benzi, pana la centura Capitalei. "Dupa semnarea actului aditional, consortiul italian, Pizzarotti-Tirrena Scavi mai construieste 12,5 kilometri de autostrada la trei benzi. Consortiul romanesc Euroconstruct Trading '98 - UMB Spedition - PA&CO - Comaxa va construi aproximativ 20 de kilometri, de la Moara Vlasiei pana la kilometrul 42. Toate hartiile vor fi semnate pana la sfarstiul acestei luni", au spus reprezentantii CNADNR.
Compania de Autostrazi a platit sub 5.000 companiei Search Corporation pentru realizarea unui studiu de fezabilitate privind largirea la sase benzi a autostrazi Bucuresti-Ploiesti. "Compania Search Corporation a realizat primul studiu de fezabilitate al autostrazii. Proiectarea celor doua benzi de circulatie va fi realizata de antreprenori.
Comparand valoarea cantitatilor din cele doua contracte si preturile actuale, cele doua benzi ale autostrazi vor costa cel putin 30 milioane de euro. Chiar daca se vor construi inca doua benzi, tronsonul de autostrada Bucuresti - Ploiesti va fi finalizat in 2010", ne-au mai declarat sursele citate.
Integral in Gardianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile