Asistent electronic la cumparaturi
Data publicarii: 12-06-2008 | DiverseIn curand, clientii fideli ai supermarketurilor vor purta un dispozitiv special, asemanator unui telefon mobil. Acesta va scana codurile de bare, va calcula valoarea cosului, va indica termenul de garantie al produselor si va oferi informatii despre reduceri sau despre promotii.
Abia dupa ce v-ati asigurat ca veti beneficia de ajutorul acestui asistent puteti incepe linistit cumparaturile. Dispozitivul scaneaza codurile de bare de pe produse, calculeaza valoarea cosului, da informatii despre produs - ca de exemplu termenul de garantie, si chiar indica zona si raftul in care puteti gasi produsul pe care il cautati, da detalii despre reduceri, promotii si puncte de loialitate.
Tehnologia, denumita Shopevolution, este folosita deja in magazinele din Italia, Spania si Olanda. Asistentul de cumparaturi este importat si in Romania, de firma Eutron, dar pana acum nu a fost achizitionat de niciun lant de magazine.
"Caracteristica esentiala a tehnologiei Shopevolution 3.0 transforma terminalul dintr-un simplu cititor de coduri de bare intr-un adevarat asistent de cumparaturi personalizat. Clientii au astfel un ajutor virtual care ii insoteste in raidul lor la cumparaturi", explica reprezentantii importatorului.
"Nu peste mult timp, cred ca in cateva luni, magazinele din Romania se vor dota cu astfel de dispozitive", explica ei. Solutia este utila atat pentru cumparatori, care beneficiaza de toate datele legate de un produs, cat si pentru supermarket, care poate urmari procesul de alegere a unui produs. Si timpul de asteptare la casa de marcat se diminueaza, intrucat preturile produsele alese de la raft si trecute in prealabil prin asistentul de cumparaturi se descarca automat la casa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău