Volkswagen va prezenta noul Golf VI la Salonul auto de la Paris
Data publicarii: 10-06-2008 | AutoGolful refuza sa iasa la pensie, ba mai mult, clientii fideli ai acestei marci se pregatesc pentru ultima generatie a longevivului Golf. Volkswagen vrea ca cea de-a 6-a generatie a masinii sa-i aduca un profit bun, odata cu lansarea sa pe piata, la sfarsitul lui 2008. Producatorul spera sa reduca cu 1.165 de euro costurile Golf VI, gratie unei mai bune utilizari a mijloacelor sale industriale.
Volkswagen isi va prezenta noul Golf la toamna, la Salonul auto de la Paris. Dupa iesirea pe piasa, producatorul auto spera sa vanda 700 de mii de unitati pe an, mai ales ca a reusit sa micsoreze costurile de productie ale noului Golf, cu 1165 de euro pe unitate.

In 2003, Golf V, care avea un pret destul de mare la lansare, avea nevoie operatiuni comerciale costisitoare. Este vorba despre adaugarea sistemului de climatizare in dotarea de serie. In ciuda faptului ca se vindeau peste 600 de mii de unitati anual, Golf V nu a fost niciodata rentabil pentru Volskwagen.
Martin Winterkorn, presedintele director al grupului, a promis ca noul Golf va fi mai bine echipat, fara insa ca pretul lui sa fie mai mare. In acest sens, Volkswagen s-a gandit la masuri suplimentare.
Producatorul a decis ca masinile sa fie fabricate la uzina de la Wolfsburg, si sa se munceasca cinci zile pe saptamana, in loc de 4. Aceasta madura va permite economisirea a 650 de euro pe vehicul. Mai mult de 630 de euro vor fi castigati in urma unei gestionari mai bune a modului de vanzare.
Constructorul estimeaza ca vanzarile aditionale aduse de acest pret competitiv ii va aduce un castig de 200 de euro pe unitate. In acest fel, cresterea preturilor la materia prima, in special la otel, va fi mentinuta sub control, la fel ca si aprecierea euro.
The Money Channel
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile