Volkswagen va prezenta noul Golf VI la Salonul auto de la Paris
Data publicarii: 10-06-2008 | AutoGolful refuza sa iasa la pensie, ba mai mult, clientii fideli ai acestei marci se pregatesc pentru ultima generatie a longevivului Golf. Volkswagen vrea ca cea de-a 6-a generatie a masinii sa-i aduca un profit bun, odata cu lansarea sa pe piata, la sfarsitul lui 2008. Producatorul spera sa reduca cu 1.165 de euro costurile Golf VI, gratie unei mai bune utilizari a mijloacelor sale industriale.
Volkswagen isi va prezenta noul Golf la toamna, la Salonul auto de la Paris. Dupa iesirea pe piasa, producatorul auto spera sa vanda 700 de mii de unitati pe an, mai ales ca a reusit sa micsoreze costurile de productie ale noului Golf, cu 1165 de euro pe unitate.
In 2003, Golf V, care avea un pret destul de mare la lansare, avea nevoie operatiuni comerciale costisitoare. Este vorba despre adaugarea sistemului de climatizare in dotarea de serie. In ciuda faptului ca se vindeau peste 600 de mii de unitati anual, Golf V nu a fost niciodata rentabil pentru Volskwagen.
Martin Winterkorn, presedintele director al grupului, a promis ca noul Golf va fi mai bine echipat, fara insa ca pretul lui sa fie mai mare. In acest sens, Volkswagen s-a gandit la masuri suplimentare.
Producatorul a decis ca masinile sa fie fabricate la uzina de la Wolfsburg, si sa se munceasca cinci zile pe saptamana, in loc de 4. Aceasta madura va permite economisirea a 650 de euro pe vehicul. Mai mult de 630 de euro vor fi castigati in urma unei gestionari mai bune a modului de vanzare.
Constructorul estimeaza ca vanzarile aditionale aduse de acest pret competitiv ii va aduce un castig de 200 de euro pe unitate. In acest fel, cresterea preturilor la materia prima, in special la otel, va fi mentinuta sub control, la fel ca si aprecierea euro.
The Money Channel
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman