De ce isi fac bancile cafenele?
Data publicarii: 09-06-2008 | Finante-BanciOamenii de afaceri nu au suficient timp si de multe ori intampina dificultati in prioritizarea activitatilor. De cativa ani, oamenii de afaceri din Romania beneficiaza de prezenta cafenelelor bancare in locuri centrale din orasele mari. Aici pot trimite un e-mail in timp ce isi asteapta partenerul de afaceri sau pot consulta rezultatele de la bursa. Insa, de ce isi deschid bancile cafenele? Ce castiga banca?
Lansat in 2003 in Romania de catre BT, rolul conceptului de cafenea bancara este acela de a crea un mediu de afaceri neconventional. La scurt timp dupa Banca Transilvania, inca doua banci de top din Romania au apelat la acest concept: BCR si BRD. Rolul acestei decizii in strategia de comunicare a celor 3 banci este destul de important. Profitul de imagine obtinut s-a concretizat in atragerea clientilor potriviti si mentinerea perceptiei de institutie bancara customer friendly, iar cafenelele au capitalizat pe succesul brandurilor bancare.
Chiar daca nu exista studii care sa arate cati dintre cei care frecventeaza cafenelele au devenit clientii bancii respective si invers, cafenelele bancare sporesc activitatea institutiei si atrag clienti care prin intermediul lor descopera produsele si serviciile bancii. O astfel, de locatie este un mediu ideal pentru discutiile si intalnirile de afaceri si pentru urmarirea cotatiilor bursiere. Dinspre partea clientului, specialistii intervievati de revista Campaign au identificat doua beneficii majore: disponibilitatea tranzactiilor bancare pana la ore tarzii si sansa de a interactiona diferit cu un brand bancar intr-un mediu relaxant.
Campaign
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile