De ce isi fac bancile cafenele?
Data publicarii: 09-06-2008 | Finante-BanciOamenii de afaceri nu au suficient timp si de multe ori intampina dificultati in prioritizarea activitatilor. De cativa ani, oamenii de afaceri din Romania beneficiaza de prezenta cafenelelor bancare in locuri centrale din orasele mari. Aici pot trimite un e-mail in timp ce isi asteapta partenerul de afaceri sau pot consulta rezultatele de la bursa. Insa, de ce isi deschid bancile cafenele? Ce castiga banca?
Lansat in 2003 in Romania de catre BT, rolul conceptului de cafenea bancara este acela de a crea un mediu de afaceri neconventional. La scurt timp dupa Banca Transilvania, inca doua banci de top din Romania au apelat la acest concept: BCR si BRD. Rolul acestei decizii in strategia de comunicare a celor 3 banci este destul de important. Profitul de imagine obtinut s-a concretizat in atragerea clientilor potriviti si mentinerea perceptiei de institutie bancara customer friendly, iar cafenelele au capitalizat pe succesul brandurilor bancare.
Chiar daca nu exista studii care sa arate cati dintre cei care frecventeaza cafenelele au devenit clientii bancii respective si invers, cafenelele bancare sporesc activitatea institutiei si atrag clienti care prin intermediul lor descopera produsele si serviciile bancii. O astfel, de locatie este un mediu ideal pentru discutiile si intalnirile de afaceri si pentru urmarirea cotatiilor bursiere. Dinspre partea clientului, specialistii intervievati de revista Campaign au identificat doua beneficii majore: disponibilitatea tranzactiilor bancare pana la ore tarzii si sansa de a interactiona diferit cu un brand bancar intr-un mediu relaxant.
Campaign
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău