Au inceput lucrarile la primul sector al autostrazii Bucuresti - Ploiesti
Data publicarii: 26-05-2008 | EconomieMinisterul Transporturilor a inceput lucrarile la primul sector al Autostrazii Bucuresti- Ploiesti (Bucuresti- Moara Vlasiei, km 0 plus 000 -19 plus 500), in valoare de 152,800 milioane de euro, a anuntat luni ministerul.
Constructorul care va efectua lucrarile pentru tronsonul Bucuresti- Moara Vlasiei, kilometrul 0 plus 000 - km 19 plus 500, este JV Pizzarotti & Tirena Scavi, contract care fost atribuit prin licitatie deschisa.
Data intrarii in vigoare a contractului este 16 mai, cand a fost dat si ordinul de incepere a lucrarilor.
Lucrarile care vor fi efectuate pentru acest sector sunt reprezentate de: volum sapatura: 380.000 mc; volum umplutura: 2.010.000 mc; cantitate asfalt: 210.000 tone; numar poduri: 6 bucati; lungime poduri: 1,980 km; un numar de sapte pasaje pasaje; lungime pasaje: 0,714 km, volum beton poduri si pasaje: 110.000 mc.
Durata lucrarilor de constructie este de 18 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor si 36 de luni de garantie.
Lungimea totala a sectorului de autostrada Bucuresti-Ploiesti va fi de 61,8 km. Tronsonul a fost impartit pe doua portiuni, respectiv Bucuresti- Moara Vlasiei (19,5 Km) si Moara Vlasiei-Ploiesti (41 km), lucrarile fiind executate de consortiile Pizzarotti &Tirrena si, respectiv, consortiul Euroconstruct format din firmele PA&CO International, Euroconstruct Trading 98, UMB Spedition si Comaxa. Euroconstruct Trading 98 SRL va construi portiunea situata intre kilometrii 19,5 si 31,6, firma PA&CO International intre kilometrii 31,6 si 42,6, iar compania UMB Spedition intre kilometri 42,6 si 62.
Traseul autostrazii incepe din sectorul 2 al municipiului Bucuresti si se continua pe teritoriul judetelor Ilfov si Prahova.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice