Allianz tinteste o crestere cu 10% pe pietele emergente in 2008
Data publicarii: 20-05-2008 | InternationalCea mai mare companie europeana de asigurari, Allianz, tinteste o crestere cu minim 10% in 2008 a asigurarilor de pe pietele emergente, a declarat, intr-un interviu acordat Reuters, un membru al comitetului director al Allianz, Werner Zedelius.
"Tinta noastra este de a spori cu minim 10% pe an cresterea de pe pietele noastre, iar pana in prezent am reusit acest lucru", a spus Zedelius, care este responsabil cu afacerile Allianz de pe 26 de piete din Europa si Asia.
"Facem tot ce putem, ca sa obtinem si in 2008 astfel de rezultate", a precizat Werner Zedelius.
Allianz isi fixase in 2006 tinta de a castiga in decurs de trei-cinci ani 15 miliarde euro (23,40 miliarde dolari) in prime de pe pietele emergente, mai ales din Europa Centrala si de Est si din regiunea Asia-Pacific.
La sfarsitul lui 2007, primele au fost de 12,8 miliarde euro, ceea ce marcheaza o crestere cu 24% fata de anul anterior, iar regiunea Asia-Pacific a contribuit cu 8,8 miliarde euro la obtinerea cuantumului de mai sus si Europa de Est, cu 4 miliarde euro.
"Probabil ca ne vom atinge tinta mai degraba mai devreme decat mai tarziu", a spus oficialul Allianz.
Activitatea de pe pietele emergente a evoluat pozitiv in 2007, iar Allianz s-a extins si cu o serie de achizitii, cum ar fi companiile rusesti de asigurari Rosno si Progress-Garant, a carora activitate a contribuit, de asemenea, la cresterea primelor.
"Ne-am atins cu brio tintele, atat pentru vanzari, cat si pentru castiguri", a adaugat Zedelius.
Preturile tintelor potentiale de achizitie variaza inca pe pietele emergente, a adaugat Zedelius.
"Ne intereseaza mai ales cresterea interna, dar studiem, selectiv, si posibilitatile de achizitii", a precizat oficialul Allianz. "Si, cu siguranta, pe viitor vor fi posibilitati de cumparare", a adaugat Zedelius.
Afacerile Allianz de pe pietele de crestere nu au fost afectate de investitii in active cu grad mare de risc, dar s-au confruntat cu o anumita nesiguranta a investitorilor din sectorul de retail pe unele piete, in contextul crizei creditelor.
Astfel, noile afaceri au avut de suferit in primul trimestru in India, dar in general, Allianz nu a inregistrat scaderi semnificative.
Allianz tinteste crestere pe termen lung in China, unde a castigat mai mult de 300 milioane euro din prime in 2007.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani