Cartele Orange folosite, vandute de dealeri drept noi
Data publicarii: 14-05-2008 | DiverseLa un an de la scandalul privind clonarea numarului centralei Orange, compania de telefonie mobila este in centrul unei noi escrocherii. In judetul Neamt, mai multi clienti ai Orange au cumparat cartele reincarcabile deja folosite. Sesizarile au venit, initial, de la trei persoane din Piatra Neamt, care s-au plans Oficiului pentru Protectia Consumatorilor de faptul ca au cumparat cartele de 7 si de 5 euro, ale caror coduri de incarcare fusesera deja folosite. Mai apoi, au inceput sa apara si alte reclamatii similare. S-au declansat anchetele de rigoare, insa niciuna din institutiile abilitate nu a putut oferi o explicatie concludenta pentru cele intamplate. Cumparatorii nu-si mai pot recupera banii dati pe cartelele inutilizabile, fiind pasati de la o institutie la alta.
Maria Levarda este una dintre persoanele care a cumparat o cartela de reincarcare Orange, de 7 euro, de la un magazin din cartier. "Am ajuns acasa, am razuit cartela si am incercat de cateva ori sa introduc codul. De fiecare data, mi s-a raspuns ca respectivul cod fusese deja utilizat. In cele din urma am renuntat, fiindca riscam ca accesul la serviciul de reincarcare sa-mi fie restrictionat", a declarat femeia. Ea s-a dus mai intai la magazinul de unde cumparase cartela, insa vanzatoarea si, mai apoi, patronul, care fusese chemat, au ridicat din umeri. "Noi v-am vandut marfa sigilata, asa cum am primit-o. Nu suntem responsabili si nu avem ce sa va facem. Duceti-va si reclamati la reprezentanta Orange", au spus acestia. Sfatuita de vecini si de rude, pagubasa a ales sa se adreseze Oficiului pentru Protectia Consumatorilor si, mai apoi, politiei.
Integral in Gardianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii