Cartele Orange folosite, vandute de dealeri drept noi
Data publicarii: 14-05-2008 | DiverseLa un an de la scandalul privind clonarea numarului centralei Orange, compania de telefonie mobila este in centrul unei noi escrocherii. In judetul Neamt, mai multi clienti ai Orange au cumparat cartele reincarcabile deja folosite. Sesizarile au venit, initial, de la trei persoane din Piatra Neamt, care s-au plans Oficiului pentru Protectia Consumatorilor de faptul ca au cumparat cartele de 7 si de 5 euro, ale caror coduri de incarcare fusesera deja folosite. Mai apoi, au inceput sa apara si alte reclamatii similare. S-au declansat anchetele de rigoare, insa niciuna din institutiile abilitate nu a putut oferi o explicatie concludenta pentru cele intamplate. Cumparatorii nu-si mai pot recupera banii dati pe cartelele inutilizabile, fiind pasati de la o institutie la alta.
Maria Levarda este una dintre persoanele care a cumparat o cartela de reincarcare Orange, de 7 euro, de la un magazin din cartier. "Am ajuns acasa, am razuit cartela si am incercat de cateva ori sa introduc codul. De fiecare data, mi s-a raspuns ca respectivul cod fusese deja utilizat. In cele din urma am renuntat, fiindca riscam ca accesul la serviciul de reincarcare sa-mi fie restrictionat", a declarat femeia. Ea s-a dus mai intai la magazinul de unde cumparase cartela, insa vanzatoarea si, mai apoi, patronul, care fusese chemat, au ridicat din umeri. "Noi v-am vandut marfa sigilata, asa cum am primit-o. Nu suntem responsabili si nu avem ce sa va facem. Duceti-va si reclamati la reprezentanta Orange", au spus acestia. Sfatuita de vecini si de rude, pagubasa a ales sa se adreseze Oficiului pentru Protectia Consumatorilor si, mai apoi, politiei.
Integral in Gardianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani