Cele mai puternice branduri de lux
Data publicarii: 13-05-2008 | DiverseLouis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume, conform unui studiu intocmit de compania Millward Brown si prezentat de revista "Forbes".
Acesta valoreaza 25,74 de milioane de dolari, un "chilipir" daca comparam aceasta suma cu cat echivaleaza cel mai valoros brand din lume, Google - 86,1 miliarde de dolari.
Louis Vuitton a raportat in primul trimestru al anului curent venituri de circa 2,8 miliarde de euro, in crestere cu 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Performantele companiei se datoreaza in mare parte cererii venite de pe pietele aflate in plina dezvoltare, precum Rusia, China, India, unde milionarii se inmultesc pe zi ce trece. Avand tot mai multi bani, acestia cumpara produse de lux pentru a-si etala bunastarea, crede un analist de la banca de investitii Gruppo, Levey & Co.
"Marcile de lux o duc foarte bine, deoarece ele presupun un nivel de loialitate emotionala mare", crede Nikhil Gharekhan, senior vicepresedinte la Millward Brown.
Clasamentul a fost intocmit prin chestionarea de-a lungul timpului a peste un milion de consumatori din intreaga lume, in legatura cu imaginea pe care acestia o au vizavi de marcile puse in discutie si de asteptarile pe care le au fata de acestea. De asemenea, a fost luata in calcul si valoarea in dolari a fiecarei companii. Majoritatea brandurilor de lux isi au originea in Franta si Italia, tari renumite pentru traditia din industria modei.
Marcile de lux vin in Romania
Primul magazin Louis Vuitton din Romania va fi deschis luna aceasta in Bucuresti la parterul Hotelului JW Marriott. Si Hermes ia in considerare posibilitatea de a incheia un parteneriat de concesiune pentru a intra pe piata din Romania. O alta casa de lux celebra care doreste sa faca afaceri direct in Romania este Gucci. Anul acesta, compania va deschide in Romania un magazin propriu, cel mai probabil pe Calea Victoriei, in Bucuresti.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani