Cele mai puternice branduri de lux
Data publicarii: Astazi, 13-05-2008 | DiverseLouis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume, conform unui studiu intocmit de compania Millward Brown si prezentat de revista "Forbes".
Acesta valoreaza 25,74 de milioane de dolari, un "chilipir" daca comparam aceasta suma cu cat echivaleaza cel mai valoros brand din lume, Google - 86,1 miliarde de dolari.
Louis Vuitton a raportat in primul trimestru al anului curent venituri de circa 2,8 miliarde de euro, in crestere cu 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Performantele companiei se datoreaza in mare parte cererii venite de pe pietele aflate in plina dezvoltare, precum Rusia, China, India, unde milionarii se inmultesc pe zi ce trece. Avand tot mai multi bani, acestia cumpara produse de lux pentru a-si etala bunastarea, crede un analist de la banca de investitii Gruppo, Levey & Co.
"Marcile de lux o duc foarte bine, deoarece ele presupun un nivel de loialitate emotionala mare", crede Nikhil Gharekhan, senior vicepresedinte la Millward Brown.
Clasamentul a fost intocmit prin chestionarea de-a lungul timpului a peste un milion de consumatori din intreaga lume, in legatura cu imaginea pe care acestia o au vizavi de marcile puse in discutie si de asteptarile pe care le au fata de acestea. De asemenea, a fost luata in calcul si valoarea in dolari a fiecarei companii. Majoritatea brandurilor de lux isi au originea in Franta si Italia, tari renumite pentru traditia din industria modei.
Marcile de lux vin in Romania
Primul magazin Louis Vuitton din Romania va fi deschis luna aceasta in Bucuresti la parterul Hotelului JW Marriott. Si Hermes ia in considerare posibilitatea de a incheia un parteneriat de concesiune pentru a intra pe piata din Romania. O alta casa de lux celebra care doreste sa faca afaceri direct in Romania este Gucci. Anul acesta, compania va deschide in Romania un magazin propriu, cel mai probabil pe Calea Victoriei, in Bucuresti.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău