In ce marci au incredere romanii
Data publicarii: 25-04-2008 | MediaRomanii au avut, anul trecut, cea mai mare incredere in automobilele Mercedes, in operatorul Vodafone, in cardurile Visa, in Banca Comerciala Romana (BCR), in asiguratorul Asirom si in Pro TV, reiese din cel mai recent studiu Trusted Brands, realizat de revista "Reader's Digest".
Studiul privind marcile care beneficiaza de cea mai mare incredere in randul consumatorilor acopera 16 state europene, inclusiv Romania. El a fost realizat in a doua jumatate a anului trecut, pe baza unui esantion selectat din randul cititorilor revistei.
Gastronomia propriului popor este cel mai de incredere produs pentru majoritatea respondentilor din cele 16 tari. Romanii si maghiarii sunt singurii care prefera, in majoritate, destinatii de vacanta din strainatate.
Majoritatea respondentilor au declarat ca un produs trebuie sa fie sigur si eficient, daca vor sa le castige increderea. Din punct de vedere al destinatiilor turistice, romanii au cea mai mare incredere in Franta, Germania, Austria, Italia si Spania, iar cea mai putina in Rusia. Dupa criteriul "popor", cea mai mare neincredere o au in rusi, iar cea mai mare incredere in nemti si elvetieni. Romanii prefera bucatariile romaneasca si franceza, dar nu ar spune "nu" oricarei alte specialitati.
IN CE MARCI AU INCREDERE ROMANII
Masini:
1. Mercedes
2. Volkswagen
3. Dacia
4. BMW
5. Audi
Electrocasnice:
1. Philips
2. Bosch
3. Whirlpool
4. Arctic
5. Zanussi
PC:
1. IBM
2. HP
3. LG
4. Dell
5. Philips
Telefonie mobila:
1. Nokia
2. Sony Ericsson
3. Samsung
4. Motorola
5. Siemens
Operatori de telefonie mobila:
1. Vodafone
2. Orange
3. Cosmote
Banci:
1. BCR
2. BRD
3. Banca Transilvania
4. Raiffeissen Bank
5. Ing Bank
Asiguratori:
1. Asirom
2. Ing
3. Allianz Tiriac
4. Omniasig
5. AIG
ISP:
1. RCS&RDS
2. Romtelecom
3. UPC
Companii aeriene:
1. Tarom
2. Lufthansa
3. KLM
4. Air France
5. Swiss Air
Centre comerciale:
1. Carrefour
2. Metro
3. Kaufland
4. Real
5. Cora
TV:
1. Pro TV
2. Antena
3. TVR
4. Realitatea TV
Radio:
1. Europa FM
2. Radio Romania Actualitati
3. Kiss FM
4. Pro FM
Ziare:
1. Jurnalul National
2. Libertatea
3. Evenimentul Zilei
4. Adevarul
5. Romania Libera
Personalitate publica:
1. Traian Basescu (36,5%)
2. Calin Popescu-Tariceanu (3,6%)
3. Gigi Becali
4. Mihaela Radulescu
5. Mugur Isarescu
6. Adrian Nastase
7. Ion Iliescu
Sursa: Studiu Reader's Digest via Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des