In ce marci au incredere romanii
Data publicarii: 25-04-2008 | MediaRomanii au avut, anul trecut, cea mai mare incredere in automobilele Mercedes, in operatorul Vodafone, in cardurile Visa, in Banca Comerciala Romana (BCR), in asiguratorul Asirom si in Pro TV, reiese din cel mai recent studiu Trusted Brands, realizat de revista "Reader's Digest".
Studiul privind marcile care beneficiaza de cea mai mare incredere in randul consumatorilor acopera 16 state europene, inclusiv Romania. El a fost realizat in a doua jumatate a anului trecut, pe baza unui esantion selectat din randul cititorilor revistei.
Gastronomia propriului popor este cel mai de incredere produs pentru majoritatea respondentilor din cele 16 tari. Romanii si maghiarii sunt singurii care prefera, in majoritate, destinatii de vacanta din strainatate.
Majoritatea respondentilor au declarat ca un produs trebuie sa fie sigur si eficient, daca vor sa le castige increderea. Din punct de vedere al destinatiilor turistice, romanii au cea mai mare incredere in Franta, Germania, Austria, Italia si Spania, iar cea mai putina in Rusia. Dupa criteriul "popor", cea mai mare neincredere o au in rusi, iar cea mai mare incredere in nemti si elvetieni. Romanii prefera bucatariile romaneasca si franceza, dar nu ar spune "nu" oricarei alte specialitati.
IN CE MARCI AU INCREDERE ROMANII
Masini:
1. Mercedes
2. Volkswagen
3. Dacia
4. BMW
5. Audi
Electrocasnice:
1. Philips
2. Bosch
3. Whirlpool
4. Arctic
5. Zanussi
PC:
1. IBM
2. HP
3. LG
4. Dell
5. Philips
Telefonie mobila:
1. Nokia
2. Sony Ericsson
3. Samsung
4. Motorola
5. Siemens
Operatori de telefonie mobila:
1. Vodafone
2. Orange
3. Cosmote
Banci:
1. BCR
2. BRD
3. Banca Transilvania
4. Raiffeissen Bank
5. Ing Bank
Asiguratori:
1. Asirom
2. Ing
3. Allianz Tiriac
4. Omniasig
5. AIG
ISP:
1. RCS&RDS
2. Romtelecom
3. UPC
Companii aeriene:
1. Tarom
2. Lufthansa
3. KLM
4. Air France
5. Swiss Air
Centre comerciale:
1. Carrefour
2. Metro
3. Kaufland
4. Real
5. Cora
TV:
1. Pro TV
2. Antena
3. TVR
4. Realitatea TV
Radio:
1. Europa FM
2. Radio Romania Actualitati
3. Kiss FM
4. Pro FM
Ziare:
1. Jurnalul National
2. Libertatea
3. Evenimentul Zilei
4. Adevarul
5. Romania Libera
Personalitate publica:
1. Traian Basescu (36,5%)
2. Calin Popescu-Tariceanu (3,6%)
3. Gigi Becali
4. Mihaela Radulescu
5. Mugur Isarescu
6. Adrian Nastase
7. Ion Iliescu
Sursa: Studiu Reader's Digest via Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii