Panda Security a lansat Campania Infected or Not
Data publicarii: 23-04-2008 | IT&CUn studiu efectuat de PandaLabs asupra a peste 1,5 milioane de utilizatori a aratat ca 72% din companiile ce au o solutie de securitate actualizata aveau malware in retelele lor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. In rindul utilizatorilor individuali, studiul a confirmat faptul ca 23% din calculatoarele personale erau infectate. Datele curente indica faptul ca situatia nu s-a imbunatatit.
Motivul real este acela ca solutiile de securitate traditionale nu mai sunt suficiente pentru a proteja calculatoarele utilizatorilor de numarul crescand de amenintari ce apar in fiecare zi. Asta inseamna ca numerosi utilizatori sunt infectati fara a realiza acest lucru.
Pentru a ajuta oamenii sa constientizeze aceasta problema, Panda Security a lansat campania Infected or Not (http://www.infectedornot.com). Prin aceasta initiativa, atat utilizatorii cat si companiile vor avea posibilitatea de efectua gratuit o analiza de risc pentru PC-urile si retelele lor, utilizand cea mai mare baza de date de programe analizate din lume, cu peste 11 milioane de mostre de malware imbunatatind astfel securitatea calculatoarelor lor.
"Multi utilizatori si manageri IT cred ca toate solutiile de securitate sunt la fel si ca instalarea unui antivirus traditional ofera protectie suficienta; adevarul este insa cu totul altul. Datorita evolutiei malware-ului, utilizatorul unei solutii antivirus traditionale este expus semnificativ", explica Laura Pavaloaia, Marketing & Corporate Manager la Panda Security Romania. "Aceasta poate rezulta in furtul de date confidentiale, furtul de identitate si in cele din urma, in atacarea conturilor bancare, cardurilor de credit, etc."
Motivul pentru care Panda poate detecta malware care a trecut neobservat de alte solutii este "Inteligenta Colectiva" (Collective Intelligence). Prin campania Infected or Not, Panda Security isi propune sa demostreze faptul ca aceasta tehnologie inovatoare ofera protectie mai buna decat competitia si ca reprezinta un avantaj semnificativ fata de alte solutii de securitate.
Collective Intelligence reprezinta un model de securitate bazat pe colectarea de informatii referitoare la malware de la comunitatea utilizatorilor de Internet si procesarea automata a acestora in data-centere dedicate. Deoarece cunostintele sunt acumulate pe serverele Panda si nu pe sistemele clientilor, Collective Intelligence maximizeaza capacitatea de detectie a solutiilor Panda Security reducand consumul de banda si de resurse ale clientului. Aceasta solutie nu numai ca ofera securitate crescuta dar si simplifica procesul de protectie.
Actualmente, reteaua de Inteligenta Colectiva a Panda Security consta in 4 milioane de calculatoare. Cunostintele acumulate in sistem sunt compuse din peste 11 milioane de mostre de malware si peste 100 de milioane de programe analizate. In 2007, peste 94% din toate noile amenintari care au ajuns la PandaLabs au fost detectate prin Collective Intelligence. In prezent, sistemul are o baza de cunostinte de malware de peste 100 milioane de bytes.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani