Companiile americane investesc puternic in web 2.0
Data publicarii: 22-04-2008 | IT&CMai mult de jumatate din companiile din America de Nord vad Web 2.0 ca o prioritate pentru anul ce urmeaza, relateaza un raport, prezentat in cadrul unei conferinte pe tema noilor media, la San Francisco. "Acesta este viitorul internetului" a declarat unul dintre organizatorii conferintei, Jennifer Pahlka. "Companiile care participa azi aici construiesc acest viitor" a mai adaugat ea.
Compania Forrester care a efectuat o cercetare despre Web 2.0 considera ca tehnologiile dezvoltate in prezent si in viitorul apropiat reprezinta "un mod fundamental nou" pentru companii de a comunica eficient cu clientii si angajatii.
Raportul a aratat faptul ca giganti ca General Motors, McDonald's, Northwestern Mutual Life Insurance au sesizat potentialul noilor media si au adoptat deja instrumente de comunicare ca blogurile, feed-urile RSS, podcasturile sau site-urile de social networking. Analistul Oliver Young considera de asemenea ca 56% dintre companiile nord americane privesc aceste instrumente ca pe o prioritate in 2008.
In urma analizei mai multor componente Web 2.0, printre care blogurile, feed-urile RSS, pdocasturile, widget-urile, etc., specialistii de la Forrester au ajuns la concluzia ca site-urile de social networking vor fi tinta principala a investitiilor marilor companii. Totusi, Young avertizeaza ca va veni si o vreme in care aceste investitii vor atinge un punct de saturatie, datorat inmultirii aplicatiilor Web 2.0, si includerii lor in pachete de solutii software integrate.
Termenul Web 2.0 a fost introdus de Tim O'Reilly si defineste tendinta de a utiliza internetul si web design-ul pentru a stimula creativitatea, impartasirea de informatii si, in special, colaborarea dintre utilizatori. Aceste principii au dus la aparitia unor aplicatii ca site-urile de social networking, bloguri, wiki-uri, adevarate comunitati pe internet.
Desi Web 2.0 pare ca se refera la o noua versiune a World Wide Web-ului, termenul inseamna mai putin schimbarea internetului si mai degraba modul in care acesta este folosit de utilizatorii sai finali.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business