Google - cel mai puternic brand din lume
Data publicarii: 22-04-2008 | InternationalGoogle, cel mai mare motor de cautare pe internet din lume este si cel mai puternic brand la nivel mondial. Valoarea companiei depaseste 86 de miliarde de dolari. Google este cel mai puternic brand global, dupa criteriul valorii in miliarde de dolari, potrivit celui mai nou raport realizat de compania de cercetare de piata Millward Brown.
Google este urmat de General Electric, evaluat la peste 71 de miliarde de dolari si de Microsoft, cu o valoare de aproximativ 70 de miliarde de dolari. Pe locurile patru si cinci sunt clasate Coca-Cola, cu peste 58 de miliarde de dolari si China Mobile, cu 57 de miliarde de dolari.
In top zece companii globale se mai numara IBM, Apple, McDonald's si Marlboro.
Profitul net realizat de Google a crescut in primul trimestrul al acestui an cu 31% si a ajuns la 1,31 miliarde de dolari, de la un miliard de dolari in aceeasi perioada a lui 2007.
Google a anuntat recent ca intentioneaza sa mai angajeze 200 de salariati in China si sa majoreze cheltuielile de publicitate, pentru a atrage mai multi utilizatori din aceasta tara. Firma va promova si produse precum Google Maps si Gmail. Compania americana vrea sa isi majoreze veniturile din publicitatea online din China, tara in care milioane de tineri adopta rapid moda cumparaturilor pe internet. Cea mai mare parte din veniturile companiei sunt aduse de reclamele de pe motorul sau de cautare.
Clasamentul BrandZ, al celor mai solide 100 de branduri, a "ordonat" si cele mai puternice companii europene. In fruntea listei se afla Nokia, urmata indeaproape de Vodafone. Raportul a fost realizat pe baza modului in care au evoluat marile branduri dar a tinut cont si de parererea consumatorilor pe parcursul anului trecut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului