Invazie de promotii in magazine
Data publicarii: Astazi, 21-04-2008 | AfaceriDupa mai bine de trei luni de liniste printre rafturi, companiile "au copt" metode dintre cele mai diverse pentru atragerea clientilor, noteaza Evenimentul Zilei.
Daca nu stiti cu precizie ce vreti sa cumparati, drumul pana la supermarket ar putea deveni o aventura ce va rapeste mult timp. Dupa mai bine de trei luni, promotiile au invadat magazinele, iar companiile mizeaza pe inovatie si pe prima de Paste pentru a-si vinde cat mai bine produsele.
Plasma cu sistem home cinema cadou, cozonac italian la pachet cu vin frantuzesc, bere cu rucsac cadou, crema cu sampon la pret soc, gratar cu carbuni inclus i in pret, toate asalteaza privirea cumparatorului la intrarea in magazin. La iesirea din magazin sunt aliniate autoturismele cu pret special, vacant ele in Antalya la pret de Costinesti si nelipsitele tombole de Sarbatori.
"Numarul de promotii va exploda, practic, in aceasta saptamana, inaintea Pastelui", a spus un reprezentant al unui hipermarket. Cele mai aglomerate zile la cumparaturi vor fi miercuri, joi si vineri. Sambata, magazinele vor avea program scurt si vor fi deschise pana la ora 17.00.
"Gratis" este interzis
Fata de anii trecuti, produca torilor le este interzis sa mai foloseasca cuvantul "gratis" in promotii, potrivit unei directive europene privind practicile comerciale incorecte. Astfel, promotiile "3+1 gratis" au fost inlocuite cu "3 la pret de 2", desi retailerii au contestat vehement decizia. Orice abatere de la aceasta regula ar urma sa fie sanctionata cu amenda de pana la 60.000 de lei si chiar cu inchiderea magazinului, potrivit reprezentantilor Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului