Clientii Bancii Transilvania, tinta unor tentative de frauda
Data publicarii: 16-04-2008 | Finante-BanciIn cursul zilei de 15 aprilie, au fost trimise de catre entitati neautorizate, mesaje prin care s-a incercat obtinerea de date confidentiale aferente cardurilor clientilor Bancii Transilvania, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Este vorba de o incercare de tip "phishing", prin care se urmareste intrarea in posesia datelor detinatorilor de carduri, in vederea utilizarii lor pentru derulari de operatiuni neautorizate.
In comunicat se mai precizeaza ca, imediat ce Banca Transilvania a identificat aceasta situatie, a trecut la informarea clientilor, prin toate canalele pe care le are la dispozitie, in scopul limitarii oricaror riscuri operationale de frauda.
"Banca Transilvania nu a transmis si nu va transmite clientilor sai mesaje prin care sunt solicitate date confidentiale privind cardurile, respectiv nu trimite niciodata mesaje e-mail in care sa fie introduse link-uri catre site-uri in care sa li se ceara clientilor sa introduca informatii cu privire la identitatea personala, conturi, numarul cardului, data expirarii, PIN-ul sau alte detalii despre produse si servicii bancare detinute", au declarat oficiali ai bancii.
Banca Transilvania a anuntat cu aceasta ocazie ca se va implica in actiuni - impreuna cu organele de ancheta abilitate - in scopul identificarii persoanelor responsabile pentru aceste actiuni.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii