Borsec investeste 15 milioane de euro in promovarea marcii de bere
Data publicarii: 14-04-2008 | AfaceriProducatorul de apa minerala Romaqua Group din Borsec va aloca in acest an circa 15 de milioane de euro pentru promovarea marcii de bere. Producatorul de apa minerala a inceput anul trecut constructia unei fabrici de bere la Sebes, in judetul Alba, pe un teren de 27 de hectare, iar in luna aprilie a inceput sa imbutelieze berea. "Vom investi in acest an 15 milioane de euro in promovarea marcii de bere. Fondurile reprezinta investitia in dezvoltarea ambalajelor, publicitate prin toate canalele media, materiale promotionale, sponsorizari", a afirmat Octavian Cretu, presedintele companiei.
Compania se afla in prezent in perioada de instituire a antrepozitului fiscal, iar Octavia Cretu a adaugat ca livrarea berii pe piata va incepe "de indata ce vom avea posibilitatea". "Investitia totala realizata la fabrica de bere din Sebes este in prezent de peste 38 de milioane de euro, dar ar putea ajunge la peste 60 de milioane de euro", a precizat presedintele Romaqua.
Compania va produce initial un sortiment de bere, care va fi pozitionat pe segmentul de pret mediu, disponibil in ambalaj PET si la doza. Desi unitatea de la Sebes este specializata in prezent in producerea de bere, Romaqua ar putea muta in urmatorii ani pe aceasta platforma si o parte a productiei de bauturi racoritoare, realizata in prezent la fabrica de la Busteni, care nu mai poate fi extinsa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii