Costurile comerciantilor cresc mai repede decat preturile in comertul cu amanuntul
Data publicarii: 10-04-2008 | InternationalComerciantii cu amanuntul se confrunta cu cele mai importante provocarile ale ultimei generatii, a spus, miercuri, directorul general al Carrefour si a adaugat ca ritmul de crestere a costurilor e mai alert decat cel al preturilor, din cauza schimbarilor din economia mondiala, relateaza Reuters.
Directorul general al Carrefour, Jose Luis Duran, a spus ca lantul de magazine pe care il conduce, al doilea din lume, va astepta pana in 2009 ca sa ia in considerare o listare la bursa a diviziei sale Carrefour Property, din cauza volatilitatii conditiilor de pe piata.
Inaintea acestui pas, Carrefour opteaza pentru un plasament privat cu 20% din actiunile Carrefour Property in ultimul trimestru din 2008.
"Ne confruntam cu cele mai importante provocarile dintr-o generatie", a spus Duran, la congresul mondial al comertului cu amanuntul de la Barcelona.
"Costurile cresc mai repede decat preturile, mai degraba din motive structurale decat ciclice", a adaugat seful Carrefour.
Cat priveste extinderea pe piete noi, Duran a spus ca ar vrea sa amane planurile sale de a castiga o cota de piata in India, deoarece ii ia mult timp sa isi dea seama care este "modelul complet diferit" de care are nevoie ca sa intre pe piata indiana, aflata intr-o crestere rapida.
Reglementarile indiene interzic comercializarea cu amanuntul a mai multor marci, exceptand parteneriatele in franciza cu o companie cu capital mixt.
"Voi incerca sa obtin cat mai mult timp pentru un acord", a spus Duran. "Pe termen lung, este mai mult decat interesant sa fim in India, dar pe termen scurt-mediu este o mare provocare".
Carrefour vrea sa deschida in Rusia doua magazine pana la sfarsitul acestui an si inca cinci magazine in 2009, a adaugat seful Carrefour.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului