BMW va lansa varianta verde a lui X6 si in Romania

Data publicarii: 09-04-2008 | Auto

BMW va lansa in Romania, in 2009, varianta hibrida a modelului X6. Acesta va fi echipat cu un motor pe benzina, ajutat de doua motoare electrice, care va permite scaderea cu 20% a consumului de carburant fata de versiunea exclusiv pe benzina. "BMW X6 ActiveHybrid este o continuare a programului EfficientDynamics al grupului. Aceasta inglobeaza tehnologii si setari ale masinii care ii permit obtinerea unui consum mai scazut de carburant si emisii reduse. (...) Modelul X6 hibrid va fi lansat in 2009, an in care va fi disponibil si pe piata romaneasca", a declarat Agnes Weis-Tar, responsabilul de comunicare in cadrul BMW.

Fondatorul segmentului Sports Activity Vehicle sau SAV, BMW a prezentat modelul X6 in premiera la salonul auto de la Frankfurt. Cea mai sportiva si dinamica interpretare a seriei X de la BMW pune accent pe modul dinamic de conducere care reiese din designul special al automobilului.

Extravagantul design exterior este combinat cu eleganta sportiva specifica a unui coupe BMW si cu ADN-ul modelelor X. La salonul auto de la Detroit BMW a prezentat prima oara varianta "verde" a lui X6, care va putea fi achizitionata si in Romania din 2009.

  • BMW X6 fata

    BMW X6 fata

  • BMW X6 lateral

    BMW X6 lateral

  • BMW X6 spate

    BMW X6 spate

  • BMW X6 fata2

    BMW X6 fata2

Sistemul ActiveHybrid al BMW inseamna dotarea masinii cu un motor pe benzina, precum si cu alte doua motoare electrice. Unul dintre motoarele electrice functioneaza pe post de generator pentru a incarca bateria ori pentru a furniza energie celuilalt motor electric.

Al doilea motor electric transforma energia electrica primita de la primul motor ori de la baterie in energie mecanica, pentru a ajuta motorul pe benzina.

Germanii de la BMW au privit spre viitor cand au proiectat SAV-ul X6 echipat si cu motorizare hibrida. Astfel, CE solicita ca automobilele noi care vor fi comercializate in Europa din 2012 sa nu emita mai mult de 120 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, comparativ cu 160 de grame in prezent.

Acest obiectiv este parte a unui plan mai amplu al CE care vizeaza reducerea cu 20% a emisiilor de gaze cu efect de sera, pana in 2020, in raport cu anul 1990 si de a spori pana la 20% ponderea energiilor regenerabile.

Antena3.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: