Carrefour intra pe piata telefoniei mobile
Data publicarii: 01-04-2008 | AfaceriPolonezii vor putea beneficia de minute si SMS-uri gratuite daca fac cumparaturi din reteaua Carrefour, noteaza Cotidianul. Francezii de la Carrefour vor intra, incepind cu 9 aprilie, pe piata telefoniei mobile din Polonia, scrie cotidianul polonez "Polska". Astfel, potrivit sursei citate, clientii fideli ai celui mai mare retailer din Polonia vor putea beneficia de un numar de minute si de SMS-uri gratuite in reteaua Carrefour. De asemenea, de cite ori vor face cumparaturi in magazinele Carrefour, polonezii isi vor putea incarca SIM-urile, costul unui minut fiind 0,139 euro.
Analistii citati de cotidianul "Polska" sustin ca intrarea Carrefour pe piata telefoniei mobile va duce la scaderea tarifelor la toti ceilalti operatori, putindu-se ajunge la o ajustare a tarifelor cu pina la 10%.
Aceasta in conditiile in care numarul clientilor Carrefour este estimat la citeva sute de mii, retailerul detinind in Polonia o retea formata din 75 de hipermarketuri si 270 de supermarketuri.
Potrivit ziaristilor polonezi, si Tesco Polska are in vedere constituirea unei retele proprii de telefonie mobila in Polonia, la fel ca si Auchan. De altfel, Carrefour nu este singurul retailer care a intrat pe piata de telefonie mobila. Potrivit cotidianului "Polska", aceeasi idee a implementat-o Tesco in Marea Britanie, reteaua reusind sa adune peste doua milioane de utilizatori ai telefoniei mobile. Totodata, datorita concurentei acerbe, costurile convorbirilor au scazut cu doua treimi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman