Mega Image cumpara reteaua de supermarketuri La Fourmi
Data publicarii: 31-03-2008 | AfaceriTranzactie importanta pe piata supermarket-urilor din capitala. Mega Image a platit 18,6 milioane de euro pentru lantul La Fourmi. Magazinele vor fi convertite in supermarketuri sub marca Mega Image.
Grupul belgian Delhaize a cumparat reteaua de 14 supermarketuri La Fourmi din Bucuresti. Procesul de preluare va fi finalizat in al doilea trimestru al anului dupa avizul autoritatilor antitrust. "Pretul de achizitie al drepturilor de proprietate a fost de 18,6 milioane de euro, pret ce va fi supus ajustarilor contractuale, odata ce vom obtine aprobarile din partea Consiliului Concurentei", a declarat Raluca Pavel, PR Mega Image.
Cele 14 magazine au suprafete cuprinse intre 350 si 500 de metri patrati. Ele vor fi transformate in magazine sub marca Mega Image. Venitul retelei la Fourmi pe 2007 este estimat de reprezentantii Mega Image la aproape 30 de milioane de euro.
Ei spun ca achizitia face parte din planurile de consolidare a companiei pe piata de profil din Romania, in special din Capitala.
La sfarsitul anului trecut, lantul Mega Image cuprindea 22 de magazine. Dintre acestea, 19 magazine sunt in Bucuresti, doua in Constanta si unul in Ploiesti.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani